... dobile nagrade u vrijednosti od 3000 kn, od kompanije koja se bavi tekstilom.
Giorgia Pezzolato - Gleonnisse, inspiracija Zorg. Nevidljivo kopčanje na eksperimentalnom kroju.
- Završila sam kao ...
... da tijekom pandemije relativno normalno rade kafići, barovi i restorani, no većina muzeja je - zatvorena.
Kastellholmen
Stadshuset, gradska vijećnica - vjerojatno je najpoznatija građevina u ...
...
Odijela su romantična, obojena u pastele, predstavljene uz kapute jednako nježnog tona.
- Nova Lokomotivina kolekcija objavljena je i u stranim medijima poput španjolskog Harper's Bazaara, talijanskog ...
... kampanje je Paul Andrew, a mladi glumac Hero Fiennes Tiffin ponovo je zvijezda kampanje za novi muški miris.
Cijene: Edp 30 ml 359,90 kn, Edp 50 ml 494,10 kn, Edp 100ml 699,80 kn, Martimex i Muller
...
... laktobionska kiselina, ekstrakt jabuke te njegujući, hidratantni sastojci kao što su hijaluronska kiselina, betain, glicerin i pantenol.
Cijene: Professional Piling tonik: 79,90 kn, Professional Hidro ...
Iako su valovi jako popularni, i dalje mnoge cure vole super speglanu kosu, kakvu na novoj kampanji za Louis Vuitton Alma BB torbe nose poznate manekenke.
Piše: Isabel Prpić, od milja zvana Izi @ Imperia ...
Reebok nastavlja kampanju „Write your legacy“ i predstavlja novi model tenisica Classic Leather Legacy napravljene od 30 posto recikliranog materijala.
Model Classic Leather Legacy inspiriran je legendarnim ...
... suncem okupani vizualni snimljeni u kiparskom ateljeu Akademije likovnih umjetnosti izvrsno prenose energiju nove kolekcije koja je već izložena u našem dućanu – izjavio je Alduk.
Liija Alduk Bridal ...
... često fotografiram ulične svirače, beskućnike, užurbane prolaznike ili jednostavno znamenitosti grada - od svjetala Empire State Buildinga do Bethesda fontane i Bow Bridgea u Central Parku kada su okupani ...
- Predstavljamo Lily, mali i moderan pametni sat. Dostupan u dva modela, Klasik i Sport, 34-milimetarsko kućište sata, T-poluga držača remena, leća sa suptilnim uzorkom i razne boje čine Lily idealnim ...
... a gotovo četvrtina ispitanika izjavljuje da nisu odgajani da bi bili nježni.
Unatoč tome, nije sve tako crno. Naime, 28 % ispitanika reklo je da ljudi u ovo vrijeme pandemije više misle na svoju ...
... teške podloge na koži, veganska formula omogućuje zdravu blistavost i poboljšanje prirodne hidratacije kože.
Dostupan u 6 nijansi, ima 100% vegansku formulu i srednju moć prikrivanja. Dostupan na douglas.hr, ...
... i rast korisnih probiotičkih bakterija. Idealan je za suhu, suhu i dehidriranu, te zrelu kožu.
- U nježnom hidrolatu latica ruže inkorporirani su biljni glicerol, dekspantenol, sorbitol i aloe vera ...
Male torbe praktične su tijekom raznih stylish aktivnosti, od šetnje do posla, a naročito su zahvalne one s kompaktnim stranicama i formom koja se mijenja.
Carpisa predlaže svojih top 5.
Mala ...
... trepavicama te definira, podiže i voluminizira čak i najmanju trepavicu – objavio je danas Lancôme.
Pakiranje je elegantno, u znaku rose gold boje.
Proizvod je dostupan u Mülleru, a u Douglasu ...
... kampanju za make-up, a Marta je gotovo istovremeno izašla iz salona s novom bojom.
Marta inače nosi super kratku kosu, njezini rituali su odlasci kod Ane gdje se vrte razne ideje, a kako to ide s ...
... Model i poziv na broj: 00 - 2020
Akcija s gradom traje 23.12.2020.-03.03.2021.
Također, pozivamo vas da proširite poruku naše kampanje manifestiranja Božićnog čuda i putem svojih kanala pozovete ...
... objekte, svjetlosne instalacije, ali i vlastite odjevne predmete u tehnici štepanja na PVA, materijal koji je topiv u vodi - .
Ivana Žanko Barna 2009. Diplomirala na Naravnoslovno tehniškoj fakulteti ...
... sa šeširom iz 1704. godine
Kostim je izrađen 2011. god. za reviju povijesnih kostima 'Povijesni kostimi /Barok', u sklopu 6. Modni ormar Model: Ksenija Španec Model u baroknom kostimu sa šeširom iz 1704. ...
...
Ove godine nam je Facebook spasio poslovanje. Do sada se glavni dio našeg poslovanja bazirao na suradnju s galerijama i suvenirnicama, ali ove godine je zbog pandemije potražnja drastično pala, ...
Miris My Pearls iz kolekcije La Fenice, posvećen je sopranistici Mariji Callas, najvećoj opernoj pjevačici 20. stoljeća.
My Pearls je kulturološki projekt rođen u suradnji između branda The Merchant ...
Novi trendovi su stigli, a svijet sunčanih naočala izgleda genijalno – javljaju iz mega kompanije De Rigo Vision, koja predstavlja neke od vodećih svjetskih brendova na području chic okvira.
- Bogato ...
...
Predlažem da si kod kuće napravite kupku koja će ih opustiti i osvježiti, a vama dati osjećaj lakoće hoda.
Pripremite: sol ili kupku za kupanje, kremu ili losion za stopala, eterično ulje, ...
... glicerola i dekspantenola, te inovativnog kompleksa anionskih polisaharida dobivenih bakterijskom fermentacijom iz ne-GMO biljnih izvora (L-fukoza, D-galaktoza i galakturonska kiselina), koji ima i važnu ...
... za vizuale kampanje, kao i samu kolekciju, bio je disco glam 1970-ih i 1980-ih prenesen na atmosferu ludih tuluma koji će nam svima ove godine zasigurno nedostajati, no to nije razlog da se ne uredimo ...
... kreativna savjetnica u H&M-u.
Lice Conscious Exclusive AW20 kampanje je Zinnia Kumar, australska ekologinja, aktivistica i manekenka iz Londona.
Početak su restlovi, rezultat fina elegancija, ...
... Klinički i dermatološki dokazano umiruje i obnavlja suhe, ispucale usne. Formula obogaćena glicerinom, dekspantenolom, bisabololom i vitaminima C i E stvara idealnu zaštitnu barijeru za brže obnavljanje ...
- Iskoristile smo ukrase i props koje smo napravile za snimanje božićne kampanje. Čak dobar dio toga nismo ni koristile za rekvizite, već je ostalo za bor – priča mi Martina Čičko Karapetrić, koja je ...
... kreme koje najčešće sadrže panthenol i lipide. Zadatak im je da regeneriraju, hidratiziraju i zaštitu kožu usana od vanjskih utjecaja.
Kreme mogu još sadržavati sastojke protiv iritacije, vitamine ...
... vuna, očita čak i na fotografijama, opisuje mekoću i nježnost prirodne tkanine te se skladno nastavlja na odjeću s naglaskom na funkciju i formu.
Fotografije za kampanju potpisuje fotograf Šime Eškinja, ...
- Iako i dalje ističemo već prepoznatljivi volumen, drago mi je što mogu potvrditi kako je vrijeme frizerskih kampanja sa nacrtanim i pretjerano retuširanim frizurama prošlost. Kao apsolutni must have ...
Oduševljenost prirodom i njezinim specifičnim organskim oblicima simbol je nakita s potpisom umjetnice Julijane Rodić Ozmec, koja djeluje pod umjetničkim imenom JoR. Najviše koristi metale poput zlata, ...
... je dana dogovarala zanimljive suradnje pa ćete tako u ovogodišnjem izdanju Mog planera pronaći prijatelje i partnere poput Perutnine Ptuj, Avona, Turističke zajednice zagrebačke županije, Aquae Vivae, ...
...
- Kiehl’s ove godine ponosno predstavlja i najzeleniju blagdansku kampanju dosad koja je usredotočena na manje otpada i veću održivost. Ukrasne kutije se zato sada mogu u potpunosti reciklirati, ...
... mast kontinuirano i ravnomjerno – objavio je brend.
Original je kreiran davne 1925. godine, a od onda je Aquaphor osvojio svijet svojom autentičnom formulom koja njeguje i obnavlja kožu.
Pantenol ...
... boja i mirisa sve je traženija, a proteklih godina povećao se interes i za takvom kozmetikom za kućne ljubimce zbog čega je aromaterapeutkinja Mary Novosel i osmislila kruti i tekući šampon za kupanje ...
... Jakopanec, viola, Petar Kovačić, violončelo i Dubravko Palanović, kontrabas.
Namjera ansambla Acoustic Project je stvoriti koncertni program koji će biti atraktivan i zanimljiv kako za domaće tako ...
... ceramidi, bisabolol i alantoin.
Info plus: Od retinala (retinaldehida) potentnija je tek retinoična kiselina, tretinoin, koji je u kozmetičkim proizvodima dostupan isključivo na recept u ljekarnama. ...
... grejpa i paprene metvice, a ambalaža je osmišljena tako da je pogodna za ponovnu upotrebu ili recikliranje – objavio je brend.
Basic botanicals dostupan je na web shopu: www.basicbotanikals.com ...
... bez ikakvih ogrebotina i drugih oštećenja tijekom putovanja. Tihi dvostruki kotačići patentirani japanskom tehnologijom Hinomoto, rotiraju se za 360 stupnjeva. Za prave poslovnjake, kofer je opremljen ...
Anti-age industrija sve je jača, kompanije i njihovi laboratoriji osmišljavaju formule koje ciljano djeluju na znakove prolaska vremena na licu te predlažu inovativne formule pojačane prirodnim sastojcima. ...
Tvrtka Procter&Gamble (P&G) donirat će Hrvatskom Crvenom križu (HCK) 200.000 kuna od prodaje svojih proizvoda – Pantene, Always, Gillette, Ariel, Jar, Lenor, Pampers, Oral-B, Old Spice i Head & Shoulders. ...
... Design) i stvarno, njezina je prekrasna maca Siena u sklopu kolaža outfita s potpisom cool japanskog brenda Comme des Garçons.
Inače, na cats_wearing_cdg su same mace, složene u kolaže, s genijalnim ...
... je poput živog govora vjetra, i veliki rukovoditelj Eol daje izvrsnost uklapanja. Ova umjetnička kampanja hommage je radu Ivana Prerada – istaknuo je Tešija.
Tim koji je sudjelovao u kampanji: ...
Kanadski brend Aldo miljenik je stylish publike, ali i onih koji vole eko brendove - još 2018. ulaze u povijest modne industrije cipela i modnih dodataka kao prva modna kompanija koja je certificirana ...
- Nova sezona bit će u znaku zelene, a stručnjaci posebno mjesto daju pantoni “Sea Spray Green” koja osvaja svojom bezvremenskom elegancijom – objavio je Palmers. - Upravo je najnovija kolekcija protkana ...
Traper svih varijanti, nijansi i krojeva od danas je u Designer Outletu Croatia, shopping kvartu kod Ikee, dostupan po sniženim cijenama do 70 %.
Mini info: Znate li da većina traperica u vašem ormaru ...
... cijena: 237 kn) će do kraja rujna biti dostupan u odabranim Müller parfumerijama i na douglas.hr.
Stoned Vibes Highlighter – formula je obogaćena turmalinom koji čini teksturu highlightera kremastom ...
Jesensku kolekciju dizajnerica Adrijana Subotić Pjajčik posvetila je karakterističnoj boji vina: Kolekcija In Vino Veritas donosi volumen i komociju, prepoznatljivu za rad njezinog brenda Etna Maar. Kampanja ...
Anti-age kozmetika nakon ljeta koži pruža toliko željenu hidrataciju i mekoću, a povratak u svakodnevicu i nestajanje preplanulog tena postavljaju nove beauty protokole u našoj rutini.
Eisenberg ...
... Uz patentirani sastojak, thiamidol, sadrži i dekspantenol koji potpomaže regeneraciju kože tijekom noći. Preciznije rješenje za male površine kože zahvaćene hiperpigmentacijom pruža Eucerin Anti- Pigment ...
... koji svaki par sandala čine jedinstvenima. Poznate holivudske zvijezde i Crocs ambasadori kampanje "Budi ono što jesi", Zoey Deschanel i Pryanka Chopra Jonas, također su spremne za bezbrižne ljetne dane ...
... ili kao drapirani otvori – istaknula je Krklec.
Kampanja je snimljena u stilu stripa, odnosno ključne linije kreacija dodatno su naglašene crtama koje evociraju svijet ilustracija i superjunaka. ...
... uz cyberbulling.
To su, prije svega, oni kojima djeca ponajviše vjeruju - popularni influenceri i Youtuberi koji su sudjelovali u dvije faze kampanje. Tako su Bernardo Brezni, Dennis Domian, Maša Zibar, ...
Havaianas je 1962. godine kreirao model japanki Tradicional koji je bio inspiriran japanskom sandalom Zori te se isticao zbog izrade od otpornog gumenog materijala koji se mogao prilagoditi toploj brazilskoj ...
Piše: Isabel Prpić, od milja zvana Izi @ Imperia Professional (Sveti duh 10, Zagreb)
Kaia Gerber, kći supermodela Cindy Crawford i sama slavni model, nosi za novi Vogue Japan veliku kosu inspiriranu ...
Ivan Alduk, dizajner nekih od najljepših naših vjenčanica, donosi novu kampanju i kolekciju, a pritom javlja što misli o našoj svakodnevici. Njegove su kreacije savršeno bijele, ukrašene biranim aplikacijama ...
... područja, cilj je podići svijest građana o potrebi očuvanja šuma i važnosti koje šume imaju za život čovjeka.
U protekle dvije godine u sklopu kampanje Boranka, najveće volonterske akcije pošumljavanja ...
Douglas parfumerija u City Centeru One Split otvorila je vrata kupcima u preuređenom, ljepšem izdanju i nudi novi koncept kupovine, prvi takve vrste na području Hrvatske. Naime, dostupan je jedinstveni ...
Osim šarenih i višebojnih japanki, cool brend Havaianas ima i one super jednostavne, s logom na sredini. Inspiracija logomanijom dolazi u jarkim bojama, pa su crvena i plava u fokusu ove kolekcije koju ...
... a njegove obožavateljice nosile su kikice skupljene u pundže, nalik na sarmice, samo malo više raščupane. Ovaj stil super fura Kineskinja Jiali Zhao za novi Super Elle China, na coveru za kolovoz.
...
... čovjeka i prirode.
Naišli smo na prizor plaže pretrpane smećem i nismo znali od kuda početi, a prve tri vreće napunila sam na tek pola metra puteljka kojeg sam krenula čistiti. Kolegica i ja smo dva ...
- Kolekcija s kojom smo se htjeli prezentirati u 3 mjesecu zamislili smo više kao bridal kolekciju, kolekciju koja slavi ljubav i koja je beskrajno romantična. Glorificiramo žensku figuru, naglasak je ...
... emajla i smole.
Fotografije kolekcije, odnosno kampanju, napravio je izvrsni Mladen Šarić, koji je usput evocirao more, odnosno morsko dno, na kojemu Sovilj nakit djeluje lako poput perca.
Foto: ...
... i hidratantnu cvjetnu vodicu japanske trešnje. Lagana i bogata krema za lice rehidriraju, umiruju i omekšavaju i hrane kožu te joj vraćaju svježinu, prirodni sjaj i blistavost. Obje kreme nisu komedogene ...
... tekstila Ivana Žanko Barna. Njezina je lakoća linije oplemenila Igorove tunike i haljine, napravljene po eko standardima. Iako je oduvijek bio eko brend, I.G.O.R. kompanija ističe kako reciklažom i smanjenim ...
Crne linije na bijelom te bijele na crnoj podlozi tema su nove kampanje i kolekcije "Still Alive" našega dizajnera Tomislava Bahorića. Mladi maneken Lovro Petrov snimljen je u Galeriji Kranjčar, s vizirom ...
... kruzeru Spirit kompanije Norwegian cruise line, gdje radi više godina (u jednom od njihovih dućana), čak 77 dana. Doma, u Split, stigao je 19. svibnja.
Ovo je njegova priča.
Od kad je krenula ...
Essence ovih dana predlaže ljetne favorite – među njima su set za obrve, vodootporna maskara, paleta sjenila, tonirani primer, puder u prahu blistavo rumenilo i tekući ruž za usne.
Stylist set ...
Slavni maneken Bruno Santos našao se u glavnoj ulozi nove kampanje muške kolekcije Saše Maksimiljanović, a fotografije potpisuje Šime Eškinja. Lokacija je prekrasna Marbella, gdje Bruno živi, a scene su ...
... je brand francuske tvrtke NAOS koja se strastveno bavi biologijom kože već više od 40 godina. Hrvatska podružnica francuske kompanije NAOS djeluje od veljače ove godine kao NAOS ADRIA i koja je pod svoje ...
... ponuditi i odgovore na aktualna pitanja i teme koje se nameću u posljednje vrijeme u sklopu programa FHR TALKS. Jedan će dan biti rezerviran za panel diskusije na kojima će najeminentnija imena modne scene ...