Đuđica Kocijančić, dipl.ing. i stručna suradnicaTekstilno-tehnološkog fakulteta, rekonstruirala je jedan od kostima iz 19. stoljeća, po uzoru na legendarni lik Scarlett O'Hara: - svileni su materijal ručno oslikale studentice Nataša Knežević, Davorka Kević i Maja Katanić, a ja sam konstruirala i sašila haljinu i krinolinu – ističe Đurđica. - Haljina se sastoji od krinoline: podsuknja je od žutice, na to ide oslikani materijal od viskoze, koji izgleda kao svila. Gornji dio je korzet bez rukava s dva reda volana obrubljenih satenskom kosom trakom. Na struk ide zeleni plišani pojas, koji slobodno pada na stražnjem djelu - .
Haljina je jedna od predstavljenih na kostimografskoj izložbi inspiranoj romantizmom, u sklopu programa Narodnog Sveučilišta „SESVETE“, voditeljice Centra za kulturu, više stručne suradnice za glazbenu djelatnost Aide Vidović Krilanović, akademske muzičarke, prof., a autorica izložbe je doc.dr.art Ivana Bakal.
- Na izložbi su prikazani radovi kostimografa, nastavnika i studenata kostimografije i modnog dizajna Tekstilno-tehnološkog fakulteta sveučilišta u Zagrebu nastalih samostalno ili u sklopu projekata i kostimografskih radionica ULUPUH-a i Sveučilišta u Zagrebu u partnerstvu sa srodnim fakultetima iz regije. Uz prikaz realističnog kostima devetnaestog stoljeća, prikazani su i radovi inspirirani autentičnim vremenskim razdobljem, a realizirani od reciklažnih i inovativnih materijala kao i radovi suvremenog pristupa inspirirani romantizmom. Također je u sklopu događanja bio prezentiran kostim za can-can tako da ga je autorica Đurđica Kocijančić sama prezentirala na sebi – izjavila je autorica izložbe doc.dr.art Ivana Bakal.
Na izložbi izlažu: Leana Alić, Dora Herak, Diana Mihalić, Tea Mihalinec, Đurđica Kocijančić, Ana Raguž, Marin Sovar, Elvira Ulip.
Elvira Ulip
Plisirana haljina iz 1810. Bila je sastavni dio diplomskog rada na studiju kostimografije TTF-a. Autorica je renomirana kostimografkinja koja je u sklopu cjeloživotnog učenja diplomirala na studiju kostimografije TTF-a koji nije postojao u doba njenog prvotnog školovanja. Elvira Ulip dugogodišnja je djelatnica Gradskog kazališta Komedija. Rad je realiziran od plisirane žutice.
Dora Herak
Haljina je nastala na EDU međunarodnim radionicama 2017, inspiracija je plise. Mentori: red.prof. Ljiljana Petrović i doc.dr.art. Ivana Bakal. Suradnici nastavnici: izv.prof. Koraljka Kovač, predavač Marin Sovar, ak.slik.graf., asistentica Sanja Jakupec, mag.ing.des.tex., stručna suradnica Đurđica Kocijančić dipl.ing. Napravljena je od žutice.
Diana Mihalić
U sklopu projekta Reciklaža, autorica je realizirala kostim za Damu s kamelijama (naslovna uloga) Alexandrea Dumasa, kao suvremeni pristup odjevnoj silueti 1848., pod mentorstvom doc.dr.art. Ivana Bakal.
Rad je napravljen od reciklažnih materijala. Gornji ogrtač realiziran je kao atipični žaket i ukrašen je našivenim cvijetovima od plastičnih boca, rezanim u trake i na visokim temperaturama oblikovanim u formi cvijeta.
Marin Sovar, predavač ak.slik. grafičar - rekonstrukcija ženske odjeće iz 1880. Suknja se sastoji od više slojeva, ukrasne trake naglašavaju siluetu, a stražnji dio dodatno je naglašen, prema ondašnjoj modi.
Korzet Tee Mihalinec - cvjetni uzorak
Diana Mihalić
Kostim za Velika iščekivanja Charlesa Dickensa - reciklaža. Rad je umjetnički dio diplomskog rada i realiziran je za vremenski period dramske radnje 1890. Kao jaknica korišten je suvremeni sako od štofa, kojemu su prerađeni ovratnik i orukavlje te je bogato ukrašen čipkom. Suknja je napravljena od drapiranog satena.
Mentori: red.prof. Snježana Vego, neposredni voditelj predavač ak.slik.graf. Marin Sovar.
Suradnica doc.dr.art. Ivana Bakal.
Ana Raguž
Rad je nastao na EDU međunarodnim radionicama kostimografije 2017, a inspiracija je plise. Mentori: red.prof. Ljiljana Petrović i doc.dr.art. Ivana Bakal. Suradnici nastavnici: izv.prof. Koraljka Kovač, predavač Marin Sovar, ak.slik.graf., asistentica Sanja Jakupec, mag.ing.des.tex., stručna suradnica Đurđica Kocijančić dipl.ing.
Marin Sovar - korzet iz 19. st, napravljen od materijala cvjetnog uzorka uz zatvaranje vezicama na leđima.
Leana Alić
Rekonstrukcija svečane haljine za vjenčanje kraljice Viktorije, 1840. Haljina je realizirana kao umjetnički rad za Diplomski rad Analiza i rekonstrukcija svečane haljine viktorijanskog doba, pod mentorstvom doc. dr.sc. Irena Šabarić. Haljina je napravljena od žutice i ukrašena pamučnom čipkom.
Đurđica Kocijančić
Rekonstrukcija haljine po Charlesu Fredericku Worthu, 1894. Radi se o haljini od tamno crvenog pliša s detaljima od bordo tafta (mašne). Kostim se sastoji od 4 dijelova. Prvo je podsuknja (od žutice) s donjim volanom od pliša. Na to ide plišana suknja s drugim volanom, a onda šlep koji je spojen na pasicu i postavlja se na struk. Na sve to ide gornji dio kostima haljine od pliša s puf rukavima i dvije mašne od tafta.
Đurđica Kocijančić
- Kostim za can-can plesačicu prezentiran je na meni, jer je vrlo kompleksan i sastoji se od puno dijelova odjeće. Napravila sam ga prema slikama pariškog slikara Henri de Toulouse-Lautreca. Kostim se sastoji od bijele bluzice od popelina bez rukava, ukrašena malim volanima od 2 cm i bijelih pumperica od popelina do koljena, koje su ukrašene crvenom satenskom vrpcom koji se vežu ispod koljena. Gore na bluzicu ide crveni korzet od tafta. Na pumperice ide suknja punog kruga, ukrašena s volanima s unutarnje strane. Volani se vide tek kad se podigne suknja i pleše can can! Suknja je od bijelog popelina, na nju je utrošeno 10 metara materijala. Na bijelu suknju bijelu ide crvena taft suknja koja na rubu ima volan od 20 cm. Uz to idu još mrežaste rukavice i crna plišana traka širine 1 cm za ukras oko vrata - veli Đurđica.