Najromantičniji brend na svijetu, Tiffany & Co. okreće se nekim novim modnim vjetrovima - inače su njihove kampanje elegantne, luksuzne, no u najnovijoj Freja Beha Erichsen sjedi na balkonu u New Yorku, nosi traperice, u ruci drži retro kameru i djeluje poput hipi ikone. Sezonu prije ove u kampanji se pojavila Daria Werbowy, no atmosfera na fotografijama bila je mnogo senzualnija; ljepotica je sjedila u satenskoj kreaciji.
Freja Beha Erichsen
Očito je došlo do neki promjena u stilu - brend koji je stvoren 1837. od samih početaka postavlja se na modnoj sceni kao nešto posebno. Charles Lewis Tiffany i John. B. Young na Manhattanu su pokrenuli tvrtku Tiffany, Young and Ellis, s opremom za pisanje pisama. Kad je 1853. godine Tiffany preuzeo vodstvo, ime je promijenio u Tiffany & Co. Njihovi su dućani primali samo gotovinu, dok plaćanje na rate nije dolazilo u obzir. Dakle, target im je bila samo bogata klijentela.
Njihov je katalog Blue Book prvi put objavljen 1845. godine, a do kraja 19. stoljeća, firma je osvojila brojne nagrade na sajmovima u svijetu - kao na primjer za srebrno posuđe. Kako se brend razvijao, tako je krenula suradnja s brojnim umjetnicima - oko 1956. godine božićne je Tiffany čestitke kreirao Andy Warhol. 1968. je godine prva dama Amerike, lady Bird Johnson, naručila od Tiffanyja set od kineskog porculana za Bijelu kuću.
Daria Werbowy
Zanimljiva je i činjenica da je prestižnu tvrtku krajem sedamdesetih kupio Avon za 104 miliona dolara u dionicama, koji su se i onda bavili kataloškom prodajom kozmetike. Ova veza nije dugo trajala – već je 1984. godine Tiffany kupila grupa investitora na čelu s William R. Chaneyom, a Avonu je za to platila 135 miliona dolara – u gotovini. Tiffany se na burzu vratio 1987. godine i zaradio stotinjak miliona američkih dolara od prodaje dionica.
Usred recesije koja je Ameriku zahvatila početkom devedesetih godina prošlog stoljeća, Tiffany je morao malo okrenuti ploču, nešto kao što rade danas s Frejom Behom. Tiffany je krenuo djelovati na širu publiku: osmislili su kampanju koja je išla na brojne kućne adrese, a premisa je bila kako se zaručnički prsten može kupiti za samo 850 dolara. Naime, zaruke, vjenčanja i romantika glavne su tradicionalne karakteristike i vrijednosti ove kuće.
Brend karakterističke tirkizne nijanse, slavu je dobio i u romanu Trumana Capotea - Breakfast at Tiffany's, a kasnije i u ekraniziranoj verziji s prekrasnom, melankoličnom Audrey Hepburn. Capote je prvo želio da Holly Golightly (koja se u prvoj verziji novele trebala zvati Connie Gustafson!) utjelovi Marylin Monroe, no radi ugovora s drugim studijem to je bilo nemoguće. Pisca u usponu Paula Varjaka odlično je odglumio slavni George Peppard. Kasnije je taj film primio brojna priznanja, nagrade i jedan je od najznačajnijih u američkoj kinematografskoj povijesti. Važna je tu i moda: Hubert de Givenchy osmislio je haljine za Holly, a jedna od njih prodana je početkom ovog stoljeća na aukciji u Christie'su za 947 000 američkih dolara.
Sada se Tiffany, i dalje najromantičnija modna priča na svijetu, ponovno priklanja masi, odnosno kao da spušta ljestvicu predstavljajući se modernim i pristupačnim. Recesija je bila, no ostavila je brojne tragove, stoga su u legendarnoj kući odlučili iskoristiti svoj šarm na široj publici… Iako, uvijek će njihova tirkizna kutija i velika bijela mašna, kao početak jednog divnog prijateljstva, ostati simbol ljubavi i luksuza.