... scena iz baleta Orašar uz posebno osmišljen dječji Orašar Escape Room u kojem djeca rješavajući zadatke vezane uz balet „Orašar“ pronalaze put do Lidl škrinjice slatkiša.
Prvi posjetioci adventske ...
... kuna, tvrtke Procter&Gamble i LidlHrvatska odlučile su nastaviti humanitarnu kampanju „Reci DA!“. Za uređenje interijera domova za djecu, u novoj kampanji, bit će zadužena dizajnerica Mirjana Mikulec. ...
Akcija „Reci DA!“ koju su tijekom svibnja i lipnja provele tvrtke Procter&Gamble i LidlHrvatska omogućila je djeci sa sindromom Down na području cijele Hrvatske najsuvremenije metode učenja i napredovanja. ...
Kako bi unaprijedili mogućnosti edukacije djece sa sindromom Down, tvrtke Procter&Gamble i LidlHrvatska su pokrenule humanitarnu akciju sa ciljem kupovine suvremenih i tehnološki naprednih materijala ...