Women's Week / pustinjska avantura

    Prirodni tonovi obilježili su sunčano putovanje Manon Lelup koja je u novoj kolekciji Seventy stala pred objektiv španjolskog modnog fotografa Alvara Beamuda Corteza. Ženstveno šareno predlažu u novoj Guess kampanji, dok zvijezde Karlie Kloss i Jourdan Dunn pokazuju kako im dobro stoje nove Liu Jo traperice. A Iva Balaban je skratila kosu za kampanju Budi jaka koju je osmislila kompanija Pantene.

    SEVENTY SS16 07W 029

    Impresivne pješčane dine Kanarskih otoka kulisa su nove divne Seventy kolekcije u znaku prirodnih tonova i motiva. Fotograf Alvar Beamud Cortez snimio je Manon Lelup u atraktivnim odijelima skladnog, ležernog dizajna.

    SEVENTY SS16 05W 130

     

    LIU JO Jourdan Dunn

    Karlie i Jourdan u Liu Jo kampanji #Viceversa predstavljaju trendi forme trapera za proljetnu sezonu. Tu su trapezice, skinny ali i cullotes model, kratak i širok, idealan za štikle.

    LIU JO Karlie Kloss 5

    LIU JO Karlie Kloss 7




    Guess kampanju potpisuje već uhodani tim – Claudia i Ralf Pülmanns pod redateljskom palicom Paula Marciana, glavnog kreativnog direktora. Asortiman Guess torbi za proljetnu kolekciju prati najnovije trendove – u ponudi su klasični oblici i oni u znaku neobičnih tekstura.

     GUESS ACC 2

    GUESS ACC 3

     

     

    Budi jaka 6

    Iva Balaban je šišanjem dijela kose preuzela ulogu ambasadorice Pantene humanitarne kampanje „Budi jaka“. Cilj kampanje je prikupljanje sredstava za izradu vlasulja od prirodne kose koje će potom biti donirane djeci oboljeloj od malignih bolesti - cilj je izrađivanje vlasulja od prirodne kose. Kampanja se odvija u suradnji s partnerima, udrugom Kosa ljubavi te trgovačkim lancem Dm.