Iako smo svakodnevno u potrazi za volumenom, a kozmetičke nas kuće mame novim formulacijama koje obećavaju bujnu kosu, proljetne kampanje vodećih brendova idu u suprotnom smjeru - možda je vrijeme da se konačno opustimo? Ako je sudeći prema novim fotografijama DKNY, Dior, Miu Miu, Prada, Coach, Dolce & Gabbana, ali i Kim Kardashian na Balmain muškoj kampanji (gdje je zapravo u glavnoj ulozi suprug Kanye West), stiže nam vrijeme ravne kose i zalizanih pramenova. Ali i pletenica.
DKNY - Cara i prijateljice
DKNY predstavlja Caru Delevingne s pletenicama i njezine sljedbenice, dok Prada za svoje brendove predlaže nešto slično, naravno s naglaskom na granny chic i retro izričaj. Modna kuća Coach također uz svoje pastele odabire kosu počešljanu na sredini, s par pomno izvučenih pramenova, a Dior jedan prirodan, opušten stil gotovo bez intervencije. Trend prati i slavna glumica Michelle Rodriguez za magazin Intervju - volumen je negiran a tu su i pletenice, još jedan od vjerojatnih hitova za nadolazeće proljeće. Ipak, Dolce & Gabbana uz definirani razdjeljak predlažu crveni ruž - dašak ženstvenosti! Jednako atraktivne su i super slavne manekenke za žensku kolekciju Balmain.
Kim & Kanye za Balmain
Prada
Michelle Rodriguez @ Interview magazin, foto: Gregory Harris
Dior
Dior
DKNY
Miu Miu
Prada