Novu kampanju donosi Loreta Gudelj, autorica brenda Loré: radi se o divnim haljinama nedavno predstavljenima na ljubljanskom tjednu mode. Kao i uvijek, dizajnerica se divi meksičkom lokalitetu - inspiracija su i kolonijalna arhitektura Pueble i Guadalajare te umjetnička djela Daniela Burena, izvedena u Hospicio Cabañas Capilla Tolsá. Kolekcija je u potpunosti izvedena od rustikalnog bojanog lana i svile, a na dijelu je materijala rađen ručni vez u skladu s autohtonim meksičkim florealnim motivima te sitotisak na lanu s autohtonim astečkim uzorkom - . Haljine su raskošne u detaljima, istovremeno idealne za neki poseban doživljaj, događaj koji se pamti. Slatki detalji poput volana i mašni zaključuju ovaj romantičan film.
Za vizuale kampanje zaslužan je Franjo Matković koji je zajedno s dizajnericom i vrtnim centrom MBM osmislio koncept uklapanja autohtonog bilja i oblaka karakterističnog prizora za Las Coloradas.
Zaštitna lica kampanje su Petra Ugljarević i Ingrid Nikolić (za Relatum Model Management), šminku potpisuje Petra Sever, a kosu Vanessa Žigić.