Volumen kao partner udobnosti itekako može imati i estetsku funkciju, a primjer tome je rad Ogi Antunac koja sa svojim brendom LINK putuje svijetom i prisutna je na stranim tržištima. Uskoro se novom kolekcijom ljeto 2020. predstavlja na sajmu u Parizu, ali i Düsseldorfu, New Yorku, Kanadi i Londonu.
- Kolekcija je u tzv. ''color blockovima'', odnosno u odnosima boja. Istraživala sam odnos crne i bijele, a kao lajt motiv kolekcije se pojavljuje i mint zelena boja. Kolekcija je svježa, bijela, prozračna, a neizostavni su i sportski momenti kojima je LINK već treću sezonu vjeran – objavila je autorica povodom predstavljanja kampanje.
Na fotkama kampanje ističu se 2 outfita, podcrtana izvrsnim volumenom i nadograđeni igrom crnih linija koje kreiraju ili motiv ili su osmišljeni kao dva sloja tekstila. Gornji je mrežasti, sa crnim linijama koje „lebde“ iznad bijele podloge i daju 3D efekt. Ogini slojevi često se igraju igre skrivača i "otkrivača", pošto ona uglavnom koristi crnu i bijelu, tonove idealne za ovu kontrastnu likovnu formulu.
Photo i obrada : Maja Kljaić
Model: Manuela Mlinar
Styling : Petar Trbović
Make up i kosa: Mirta Pejić