Ona i on ukrašeni sličnim dizajnom narukvica tema je nove kampanje s potpisom brenda Amaranthine, dizajnera Maria Malnara. Unisex dizajn koji donosi različite, ali slične načine ukrašavanja, dio je nove kolekcije koja naglašava ljubav i pripadnost.
Nakit je oduvijek bio simbol pripadanja, simbol sreće, ističe Malnar, te donosi nježnu fotografsku priču ispred objektiva fotografkinje Karle Jurić.
- Raznolikost elemenata - ručno izrađeni srebrni elementi, poludragi kamen, šarene svilene i baršunaste trakice, različiti čvorovi, kopče i unikatna izrada - čine svaku narukvicu jedinstvenom. Ne postoje dvije identične, baš kao što ne postoje ni dvije iste osobe – tumači dizajner.
- Priča o liniji nakita Amaranthine nazvanom po istoimenom brendu počinje sa sedam elemenata umjetnosti: linijom, bojom, volumenom, plohom, teksturom, prostorom i točkom. Svih sedam pojedinačno ili zajedno ugrađeni su u naš dizajn, svaki komad nakita ima svoju priču, na vama je pronaći svoju – poručuje autor nakita koji donosi simpatične, taktilne i elegantne kombinacije narukvica za stilsko raspoloženje svakoga dana.
Model: Lucija Rukavina