CHARLIE kampanja // MINNIE je izabrala 10 CRNIH, pomalo drskih, pomalo slatkih stylinga...

    Stilizirani detalji nam simuliraju razne likove – ovoga puta je Loredana Bahorić, dizajnerica brenda Charlie, na Petru iz Relatuma, stavila mašnu koja podsjeća na uha slatke Minnie Mouse. Time joj je dala jednu infantilnu, slatku ulogu, pomalo drsku i na tragu odrasle ozbiljnosti. Naravno, cura nosi super-tamne tonove, i to je dio njezina karaktera, jer ona ne želi biti previše slatka, tek toliko da polako, ali sigurno, otopi hladne dane. Ime kampanje je LITTLE PART OF ME.

    charlie FW2018 19 2

    I tako Petra nosi, u novoj kampanji, Loredanine nove famozne forme, razne teksture jer crna za nju znači more krojačkih ekshibicija i intervencija. Odjeća je podržana volumenom, jer njezini su odjevni objekti negdje na tragu art odjeće koja ljepotu donosi i izvan kanona našega tijela, samostalno, mogli bi biti izloženi i u nekom galerijskom prostoru.

    Obraćena je pažnja na detalje poput sjajnih patcheva koji tamnoj vizuri daju dinamiku. Sve skupa snimila je Mare Milin, koja s Loredanom surađuje godinama. I očita je njihova stilska sloga, fantastična kao i uvijek. Minimalistički make-up, sa zanimljivim tušem na očima, potpisuje kreativka Simona Antonović

    charlie FW2018 19 2
    Photo_ Mare Milin
    Asist Photo _ Milan Krkač
    Make Up Artist _ Simona Antonović
    Hair _ Salon Saša
    Model _ Petra.U _ Relatum
    Video _ Suzana Arslani
    Asistent _ Ana Šunjić

     charlie FW2018 19 2charlie FW2018 19 2charlie FW2018 19 2charlie FW2018 19 2charlie FW2018 19 2charlie FW2018 19 2charlie FW2018 19 2charlie FW2018 19 2charlie FW2018 19 2charlie FW2018 19 2charlie FW2018 19 2charlie FW2018 19 2charlie FW2018 19 2