Ivan Alduk, dizajner nekih od najljepših naših vjenčanica, donosi novu kampanju i kolekciju, a pritom javlja što misli o našoj svakodnevici. Njegove su kreacije savršeno bijele, ukrašene biranim aplikacijama i skladno konstruirane, kako bi naglasile ženstvenost i siluetu. Pritom autor ide dalje te ga u radu ništa ne može omesti, kreativna upornost ono je što ga vodi naprijed. Autor uz haljine predlaže i detalje poput plašteva i rukava koji se mogu po potrebi skinuti, jer višenamjenske kreacije za njega su izazov.
- Ne pristajem na "novo normalno" stanje koje je miljama udaljeno od tog pojma i na svakodnevno zasipanje depresivnim brojkama s kojima ne znam gdje bih. U stanju sličnom kaosu gdje gasimo jedan požar dok nam se istovremeno rasplamsava ostatak zgarišta, ne mogu sjediti i ne činiti išta. Ono što kao modni dizajner najbolje radim i znam jest upravo to - dizajn, stvaranje posebnih kolekcija, kampanja, predivnih modela i zadovoljnih klijenata. Ono što me izuzetno ispunjava i veseli jesu radna mjesta u našem brendu, moji suradnici kojih se olako ne odričem u ovom kaosu. Stanje u koje smo svi upali, u nama je probudilo dalmatinski dišpet pa smo prvo otvorili veliki, raskošni Alduk dućan na najljepšem zagrebačkom trgu, Trgu kralja Tomislava 19, a sada, u vrijeme kada su svadbe postale glavna tema medija, predstavljamo novu kolekciju vjenčanica - izjavio je Ivan.
- Vraćanje sistema na neke stare, dobre postavke. To je bila smjernica pri stvaranju ove kolekcije vjenčanica, ali i modne kampanje. Bijelo kao simbol nevinosti i nečeg praznog na čemu ćemo zabilježiti svoje misli, ideje, želje i sjećanja je temelj od kojeg kao kreativac krećem. Bijeli papir koji trpi razne poteze rukom, sve ideje, a onda ista takva tkanina i studio - mislim da je to izvrstan spoj za prezentaciju nove kolekcije u ovim vremenima - objasnio je Ivan ideju nove kampanje.
- Ne treba život uvijek gledati razumom, već je ponekad pametno pustiti srce da vodi. A ako ono, u ovo ludo vrijeme, vodi i prema raskošnoj vjenčanici iako je svadba u uskom krugu obitelji ili na plaži - dopustite mu tu slobodu. Osjetljivost na trenutak i razumnost u svakoj situaciji je ionako precjenjena te nikad ne vodi nezaboravnim uspomenama -poručio je Ivan svim svojim postojećim i budućim klijenticama.
Fotke je radio Ivan Pavliš, a make-up i frizuru Studio Marcela. Ana Laura Kapetanović iz Talia agencije po drugi je put postala zaštitno lice Alduk bridal kampanje.