TECH_mania // beauty inovacije predstavljene na sajmu VIVATECH 2018

    Na pariškom sajmu inovacija, VIVATECH 2018, beauty div L'Oréal predstavio je, među ostalom, Modiface, svoju najnoviju akviziciju na području tehnologije proširene stvarnosti. „Pametno ogledalo“, prototip tehnologije osmišljene isključivo za ovogodišnji sajam, a koju potpisuju Modiface i L'Orealov startup partner MemoMi, posjetiteljima je omogućila virtualno isprobavanje make up-a koje najbolje odgovara njihovim odjevnim kombinacijama...

     

    Inovacija razvijena je u suradnji s kineskom maloprodajnom tvrtkom Alibaba

    L’Oréal Professionnel, brend specijaliziran za njegu kose, predstavio je tehnologiju za virtualno isprobavanje raznovrsnih boja kose baziranu na 3D umjetnoj inteligenciji koja u velikoj mjeri doprinosi boljem doživljaju frizerskih usluga te ujedno poboljšava odnos frizera i korisnika. 

    Inovacija razvijena je u suradnji s kineskom maloprodajnom tvrtkom Alibaba

    L’Oréal je predstavio i dvije inovacije u online kupovini. Prva dolazi u obliku virtualnog butlera na glasovno upravljanje, razvijenog u suradnji s L’Oréal Paris linijom kozmetike za muškarce Men Expert, a koji pruža personalizirane savjete za njegu kože te omogućuje kupnju proizvoda temeljenu na razgovoru s korisnikom.

    Druga inovacija razvijena je u suradnji s kineskom mega shopping kompanijom Alibaba, a podrazumijeva ogledalo koje naručuje make-up proizvode direktno s internetske trgovine TMall, ovisno o izgledu kojeg korisnik virtualno odabere.

     Inovacija razvijena je u suradnji s kineskom maloprodajnom tvrtkom Alibaba

    Također, po prvi put u Europi, L'Orealov brend SkinCeuticals predstavio je Custom D.O.S.E, tehnologiju koja omogućuje stvaranje personalizirane njege za kožu temeljenoj na dijagnostici dermatologa, dok je La Roche-Posay predstavio novo iskustvo tuširanja u suradnji s francuskim startupom Skinjay. Riječ je o naprednoj kapsuliranoj tehnologiji koja se primjenjuje prilikom tuširanja, a omogućava korisniku s osjetljivom kožom da ulije u vodu tuša La Roche-Posay dermatološku otopinu za njegu kože.

    Inovacija razvijena je u suradnji s kineskom maloprodajnom tvrtkom Alibaba

    Vodeći svjetski brend za njegu kose Kérastase predstavio je personaliziranu dijagnostiku vlasišta i kvalitetu vlakana kose, temeljenu na kombinaciji mobilne aplikacije i kamere za live stream. Ova tehnologija omogućit će profesionalcima da preporučuju proizvode za njegu kose koji najviše odgovaraju željama i potrebama njihovih klijenata.

    S ciljem da predstavi kako nove tehnologije pomažu u povećanju agilnosti i učinkovitosti u L'Oréalovoj proizvodnji, dio izložbenog prostora bio je posvećen integraciji digitalnih tehnologija i proizvodnog procesa (Industrija 4.0), a sa suradničkim industrijskim robotom te 3D printerom za pakiranje prototipova u glavnim ulogama.

     Inovacija razvijena je u suradnji s kineskom maloprodajnom tvrtkom AlibabaInovacija razvijena je u suradnji s kineskom maloprodajnom tvrtkom AlibabaInovacija razvijena je u suradnji s kineskom maloprodajnom tvrtkom Alibaba