Možda popularizaciji smartwatcha nedostaje baš to, neka dobra modna suradnja koja će pametni sat napraviti još zanimljivijim i poželjnijim: nešto slično napravio je sada Samsung s Dieselom, pa je Samsung Gear S dobio rock'n'roll kolekciju po mjeri. Kreativni direktor brenda Black Gold, Andreas Melbostad, osmislio je dizajn u potpunosti prikladan slavnom brendu za kojeg radi, što će vjerojatno privući pažnju i onih koji do sada nisu razmišljali o smartwatchu kao idealnom modnom dodatku. Ovaj dizajn i suradnja bit će predstavljeni na reviji za ljeto 2015.
Inspiracija dolazi iz samog Diesela, tu su nezaobilazne zakovice, sjajni i grunge detalji, retro dizajn i moderan izgled, a Samsung je u ovoj priči zaslužan za tehnologiju. - Želio sam u pametni sat Samsung Gear S ubrizgati DNA modnog brenda Diesel Black Gold. Bio je izazov kreirati personaliziranu verziju ovog uređaja koji će biti produžetak osobnog i individualnog stila - istaknuo je Andreas Melbostad.
- Posvećeni smo izgradnji suradnje s brandovima koji inspiriraju modu i potiču ljude na izražavanje vlastitog stila, izjavila je Younghee Lee, izvršna direktorica poslovne jedinice globalnog marketinga, IT-a i mobilne divizije tvrtke Samsung Electronics. - Naša suradnja s modnim događanjem Diesel Black Gold je vrlo važna za buduću suradnju između modne industrije i tehnologije te način na koji se nosivi uređaji sve više isprepliću sa svakodnevnim životom - . Ovo je tek početak - Samsung i Diesel surađivat će i na stvaranju video snimke s modnog događanja Diesel Black Gold koji će se prikazivati na uređaju Samsung Gear VR.
Andreas Melbostad, kreativni direktor brenda Diesel Black Gold