Uz tiskani, Ikea katalog za 2017. godinu izlazi i kao redizajnirana digitalna varijanta te mobilna aplikacija. Digitalni katalog ima responsive dizajn (prilagođava se veličini zaslona), a pregled je omogućen na pametnim telefonima, tabletima, desktop računalima i laptopima te zadnjoj generaciji Apple TV-a.
Digitalni katalog nudi više od tri sata interaktivnog sadržaja, poput filmova jednostavnih za navigaciju te savjeta i ideja zaposlenika. Uz to, aplikacija omogućuje korisniku da pojedine sobe iz kataloga pregleda uz rotaciju od 360 stupnjeva te nudi opciju proširene stvarnosti što korisniku omogućuje smještanje proizvoda u vlastiti dom.
„Novim katalogom želimo potaknuti ljude da promisle o velikim očekivanjima u svakodnevnom životu, a pogotovo u kuhinji i oko nje. Želimo svima poručiti: odbacite pravila i recepte za sreću. Pustite očekivanja. Prepustite se sebi“, pojasnila je temu ovogodišnjeg kataloga Darija Kuljić, voditeljica robne kuće IKEA Zagreb. - Naši su obroci migrirali – s blagovaonskog stola na kauč, pisaći stol, a ponekad čak i na pod. Obrok koji jedemo sa svojim prijateljima ili obitelji ne mora nužno biti za savršeno uređenim stolom, a ponekad ne treba niti uključivati stolce. Dani koji nalažu da se nešto mora su iza nas. Stoga, ohrabri se i jedi za pomoćnim stolićem, na kauču ili na podu. Zato što uistinu nije važno gdje jedemo – već da smo zajedno – javljaju iz Ikee.
Po prvi puta do sada katalog sadrži dodatan sadržaj - 13 priča o ljudima koje čitatelja vode na putovanje u stvarne domove. Ove priče na inspirativan način pokazuju različite kulture.
IKEA katalog za 2017. godinu ima 324 stranice, preveden je na 34 jezika i distribuiran u 48 zemalja u ukupno 211 milijuna primjeraka.
Predstavljanje Ikea kataloga ispred zagrebačkog Arena centra