Moda i kostimografija se vole, no nije lako osmisliti suvremene kostime koji pristaju u svijet klasične glazbe i opere, te na moderan način podržavaju priču na kazališnoj sceni. No, našem je dizajneru Juraju Zigmanu uspjelo da Verdijevu Aidu, na otvaranju 60. Splitskog ljeta, obogati kreacijama koje tumače vrijeme i mjesto, a to je drevni Egipat. Zlatne je posvuda (plava i zlatna karakteristične su za Egipat), a prepoznatljive su i njegove trakaste kreacije, ponajprije kao detalj na plaštevima, ili kao korzet koji bi se mogao naći i na dodjeli neke glazbene nagrade.
Kako su kostimi ipak u dobroj mjeri udaljen od njegovog modnog rada, Zigman je morao utišati neke od svojih potreba… - U suradnji s redateljem Draženom Sirišćevićem i cijelim timom odlučili smo se za tradicionalnu Bijelu Aidu što mi je itekako izazov jer teško kontroliram svoju potrebu za pretjerivanjem i korištenjem kolorita gdje god stignem. Kostimografija je nježna, prozračna i zato ne čudi što su radionicama prolazili metri i metri lepršave, plisirane bijele svile - otkrio je autor kostima - Aida je velika stvar za mene. Prema kazalištu imam najdublje poštovanje i s velikim ponosom ulazim u izradu Aide. To je razlog zbog čega već duži period boravim u Splitu. Želim da je svaki detalj na svom mjestu - .
U svijet kazališta i kazališne kostimografije Zigman je ušao uspješnom suradnjom s Hrvatskim narodnim kazalištem Ivan pl. Zajc u Rijeci za operu Šuma Striborova i balet Carmina Burana. Za obje predstave bio je nominiran za Nagradu hrvatskog glumišta 2011. i 2013. godine u kategoriji Najbolja kazališna kostimografija - drama, opera ili balet.