U Zepter zgradi, na adresi Radnička cesta 30, predstavljeni su inovativni Zepter proizvodi, uz haljine iz kolekcije Duchess Women's Wear. Fokus je bio na inovativne sunčane naočale Zepter Hyperlight, poznate po specifičnim tehnološkim rješenjima. Zepter proizvodi predstavljaju spoj inovacije, funkcionalnosti i estetike, osmišljeni kako bi unaprijedili kvalitetu života kroz zdraviji dom i održive navike. Njihova ponuda obuhvaća vrhunske uređaje i dodatke koji pomažu u očuvanju zdravlja, uštedi energije i stvaranju ugodnog životnog prostora, istovremeno promovirajući tehnologije usmjerene na dobrobit korisnika.
Kata Pavlović Zepter Hrvatska CEO & Helena Bočkaj direktorica marketinga
HyperLight naočale su inovativno i stylish rješenje za bolje funkcioniranje i vida i mozga, jer blokiraju štetno zračenje, a ujedno ga i pretvaraju u poželjan, optimalan spektar Kvantne Hipersvjetlosti jedinstveno idealne simetrije, identične biološkim strukturama.
Za to je zaslužna hiper svjetlosna optika kroz koju prolazi svjetlo te se pretvara u hiper harmonizirani svjetlosni kompleks nazvan Quantum Hyperlight. Optika je premazana slojevima Fulerena C60. Za otkriće Fulerena zaslužni su znanstvenici Harry Kroto, Richard Smalley i Robert Curl, koju su za to 1996. godine dobili Nobelovu nagradu.
Duchess Women's Wear haljine i sunčane naočale Zepter Hyperlight
Quantum HyperLight Optic leće su jedinstvenih karakteristika i vrhunske kvalitete izrađene po švicarskoj tehnologiji i mnogo su više od običnih leća: osmišljena su zbog vašeg boljeg zdravlja, boljih kognitivnih sposobnosti, boljeg izgleda. Tako daju svoj doprinos misiji: osjećaj se bolje, živi bolje.
Kvantna Hipersvjetlost nastaje prolaskom bilo koje svjetlosti kroz Quantum Hyperlight Optic leće, pozitivno utječe i na vid i na funkcioniranje mozga, što doprinosi općem poboljšanju fizičkog i mentalnog zdravlja, a time i optimalnom funkcioniranju organizma.
CEO Zepter Hrvatska Kata Pavlović i Snježana Mehun Schillinger, vlasnica brenda Duchess Women's Wear
Dino Mehun, Snježana Mehun Schillinger, Jakov Kitarović i CEO Zepter Hrvatska Kata Pavlović
Tijekom događaja posjetitelji su imali priliku kušati vina iz ponude Ego vina.
Najnovija etiketa branda Ego iz poznate hrvatske vinarije za koju grožđe dolazi sa šibenskog zaleđa, s pozicije Jadrtovac. Lijepe rubin crvene boje s ljubičastim refleksijama i ugodne voćnosti od kojih naročito dominiraju tamna trešnja i maraska, uz ponešto herbalnih nota u pozadini.
Ugodno naglašene kiseline karakteristične za babić te lijepo uklopljeni tanini, daju živost ovom vinu, koje ne umara i poziva na čašu više. U retrookusu dominira višnja i diskretne note drva, koje dolaze od odležavanja u korištenim hrastovim bačvama.
CEO Zepter Hrvatska Kata Pavlović