Women's week / nove torbe, army cure, silver stil…

    Penelope Cruz sprema se na putovanje s novom Carpisa torbom, Ara predlaže one male, srebrne, dok Hugo Boss Orange ističe mekane teksture i priziva proljeće s motivom ptica. Istovremeno se i kod nas svašta priprema – Fashion.hr najavljuje nove revije army kampanjom i curama pošlihtanima u strogom redu, a Aleksandra Dojčinović modele je poduplala uz pomoć – ogledala. Tu je i jedan poseban modni dodatak za ženstvenost – Pompea ima tajice koje naglašavaju ženstvenost siluete!

    100px CARPISA F01 0120 I BN

    Prezgodna Penelope često putuje pa joj trebaju chic torbe: njezina omiljena Carpisa nudi niz sunčanih nijansi. U spotu za novu kampanju Penelope pjeva slavnu Modugnovu pjesmu Tu si’ na cosa grande. U kadrovima nosi i kultnu Carpisa Exille torbu, za ovu sezonu izvedenu u smaragdnozelenom tonu.

    CARPISA F04 0414 GCARPISA F06 0582 I

     

    Torbice su hot tema i u Ari – idealne za gradsku vrevu i najavu sunčanih dana su one manje, srebrne, kompaktne forme. Najpopularniji su modeli s dugačkom ručkom, ceker forme i zanimljive prugaste teksture. (cijene torbi od imitacije kože oko 500 kn, Ara)

    162011253 ara 449 kn cr162022452 ara 499 kn cr162021652 ara 579 kn cr

     

     

    3 LEILOU web

    Pastelna romansa ovoga puta ogledava se u glatkoj površini – ogledalima se za dizajnericu Aleksandru Dojčinović poigrao dvojac Decker & Kutić, styling je radio Petar Trbović, make-up potpisuje Žana Kožul a o frizurama se brinula Katica Topčić @ Kevin Murphy.

    5 LEILOU web

    Sara Sorić, i Anamarija Crnoja @ Talia Models nose prepoznatljive minimalistički orijentirane kreacije sa stiliziranim mašnama i čipkastim cvijećem, a dolje imaju čarapice pa tim više podsjećaju na lutke koje se igraju u sobi s velikim ogledalima. Ima nešto infantilno u tim kreacijama – no smireno je uskom siluetom koja ipak na kraju donosi zrelu ženstvenost.

    6 LEILOU web

     

    Militantne cure opake su na novoj kampanji za Fashion.hr: fotografiju potpisuje Franjo Matković, a styling Ana Nikačević. Tim ističe da se ovime naglašava raznolikost i izlazak iz jednoličnosti trendova. S druge strane, sve one imaju nešto zajedničko, a to je strogoća crno-bijele uniforme. Tek crveni konac sramežljivo bježi iz okvira...

    BIPA FASHION.HR kampanja 2

     

    Kombinezon od mekog tanašnog trapera, bijeli sako i niske čizmice zvijezde su nove Hugo Boss Orange kampanje. Od printeva tu su neodoljive egzotične ptice koje lete na košuljama, jerseyu, u kontrastu s bojama.

    HUGO BOSS ORANGE CORE SS 2016 001 PHUGO BOSS ORANGE CORE SS 2016 003 P

     

    Push up tajice - Pompea pomaže u naglašavanju ženstvene figure. Neprozirne su, napravljene od nježne i udobne mikrofibre, sastav: 88% poliamidno vlakno , 12 % elastansko vlakno. Dostupne su u veličinama S, M i L, u plavoj, sivoj i crnoj boji.

    legging