U suradnji LEXALEX studija dizajnera Aleksandra Šekuljice i Podravke, Vegeta je postala motiv koji izlazi iz kuhinje i ulazi u modni kontekst.
Merch kolekcija VEGETA x LEXALEX propituje kako se ikonični predmet svakodnevice, začin koji je obilježio generacije, može prevesti u suvremeni vizualni jezik mode.
Poznati lik Vegetinog kuhara, prepoznatljiva plava boja i tipografija koja se godinama nije mijenjala postaju grafički elementi koji stvaraju novu naraciju.
Među temama se ističe i ona o nostalgiji, jer niz trendova iz prošloga stoljeća vraća se u nekom umivenom, novom izdanju, stoga je i ovdje na neki način riječ o uranjanju u emotivni svijet sjećanja.
Poanta kolekcije leži u igri identiteta brenda. Šekuljica koristi Vegetu kao polazište, ali kroz proces multipliciranja i reinterpretacije motiva stvara potpuno novi vizualni kod.
Klasični elementi – logo, lik kuhara, žlica, začin, tipografija i nijansa plave – postaju gradivni materijal za novu naraciju u kojoj se prepoznatljivost pretvara u sredstvo izraza.
VEGETA TIM I ALEKSANDAR ŠEKULJICA
Takvim pristupom dizajner ne koristi brend samo kao ornament, već kao kulturni jezik koji komunicira slojeve značenja: nostalgiju, humor, zajedničko sjećanje i suvremeni vizualni identitet. Multipliciranjem motiva, Vegeta se oslobađa svoje utilitarne funkcije i postaje simbol, odnosno znak koji istodobno pripada masovnoj kulturi i dizajnerskoj interpretaciji.
VEGETA x LEXALEX kolekcija uključuje majice, hoodice, torbe, pregače, kišobrane i tekstilne dodatke poput kuhinjskih krpa i šilterica. Kroz sportske krojeve, pamučne materijale i jednostavnu, funkcionalnu formu, Šekuljica reinterpretira Vegetin vizualni kod kao znak prepoznatljivosti i nostalgije.
U središtu kolekcije su modni komadi koji nose ideju pristupačnosti i humora, kao istraživanje odnosa između dizajna, brenda i kulture. Vegeta se ovdje ne promatra kroz prizmu proizvoda, već kao kulturni simbol domaćeg identiteta, koji dobiva novo značenje unutar modne estetike.
Prostor LEXALEX studija u Zagrebu privremeno je postao VEGETA POP-UP SHOP, mjesto koje spaja kulinarstvo, modu i svakodnevni život. Kolekcija je predstavljena kao vizualni eksperiment, pokušaj da se prepozna kako predmeti iz svakodnevice mogu postati znak vremena i identiteta.
FOTO: KARLO PAVLIĆ