Varteks se u novoj kampanji, kako sami ističu, bori s demonima prošlosti brenda za kojeg mnogi i dan, danas misle da je zastario. Naime, posljednjih nekoliko godina kreativna direktorica Martina Vrdoljak Ranilović okrenula je ploču i donosi neki novi identitet. Ima twist, vizualnu kreativnost, ali i modernu formu koja iz sezone u sezonu raste na podlozi klasike.
Kompaniji se Martina pridružila 2019. godine i od tada vodi tim od sedam talentiranih dizajnera. Kolekcija ima četiri ključne kapsule kroz koje se poigrava s različitim suprotnostima i demonstrira slobodu stvaranja. Tako traper, nekada grubi radnički materijal, koristi za formalnu odjeću i elegantne krojeve, dok tradicionalne krojeve kombinira s modernim uzorcima, javlja brend.
- Mislim da je perspektiva Varteksa, jedina moguća, izgraditi vlastiti potpis, prepoznatljiv identitet. Slijepo praćenje trendova može Varteks pretvoriti u bezličnu hrvatsku modnu kuću, bez identiteta, kojoj je jedini cilj ostvariti profit. Mislim da Varteks može i zaslužuje puno više. Talenti i znanja ljudi koji rade u Varteksu i za Varteks su kapital koji je u ovom trenutku nemjerljiv i u puno širem kontekstu nego što je to naše malo, lokalno tržište – izjavila je Martina Vrdoljak Ranilović.
Prva od četiri kapsule nove kolekcije odnosi se na traper, od kojeg su u ovoj kolekciji dobivena elegantna svakodnevna odijela, baloneri i suknje.
- Kolekcija za proljeće/ljeto 2022. je sastavljena od bezbroj malih fragmenata, sličica koje su mene oblikovale u dizajnericu kakva danas jesam. Svaka sličica iz mog djetinjstva, mamina haljina, tatina jakna, jakna prijateljice iz Fanatica, stylinzi koje je za Davida Bowieja radio Yamamoto (ali onaj drugi, Kansai), takvih bezbroj iskustava, sličica, mirisa, sve je to oblikovalo cijeli moj i svijet oko mene – ispričala je Matina.
Drugu kapsulu čine komadi u indigo boji koja je također jedan veliki trend sa svjetskih modnih pista, a koja u ovoj kolekciji, kažu iz Varteksa, preuzima karakter osobe i dopušta joj kreativnost.
- Karakteristika tkanina bojanih indigo tehnikom jest da korištenjem odnosno nošenjem i pranjem gube dio pigmenta te na tako odjevni komad kao da postaje jedinstveni otisak osobe koja ga nosi - istaknula je Martina Vrdoljak Ranilović.
Treću kapsulu u ovoj kolekciji čine jarke neonske boje koje konvencionalnim komadima omogućuju isticanje, a četvrtu kapsulu čine printevi koji kolekciji daju zaigranost.
- Trendovi koji su prolazni, hermetičko stvaranje koje je toliko romantizirano, postaje ideja od koje se odmičemo, Varteks želi komunicirati s ljudima, on započinje priču - puštajući svojim korisnicima da je dovrše na način koji će odraziti njihov stil, pokazati njihove snove i put kojim žele kročiti - poručuje kreativna direktorica.