…pitanje je sad! Oba su atraktivna – kamuflažni uzorak na simpatičan način donose satovi G-Shock u novoj kolekciji Men in Camo, a karirano predlaže kuća Burberry u novoj božićnoj kampanji. Kockice s crvenim obožava i Lana Banely, nedavno ih je nosila na Malai concept store event i to od glave do pete.
Uzorak koji je stekao kultni status u modnom svijetu glavni je motiv Casio linije za jesen/zimu 2015. koja predstavlja novi kamuflažni trio, objedinjen pod nazivom Men in Camo.
U suradnji s londonskim modnim brendom Maharishi, poznatim stručnjakom za kamuflažu koji svake sezone donosi inovativne interpretacije popularnog uzorka, G-Shock je lansirao tri ekskluzivna modela, od kojih je svaki limitiran na 300 komada diljem cijele Europe. Prezentirani su kroz originalnu, ekskluzivnu seriju fotografija, čije je snimanje organizirao magazin Sneaker Freaker Germany.
Rosie Huntington-Whiteley i James Bay in the Burberry Festive Campaign / foto: Mario Testino
Ikonska britanska modna kuća, Burberry koristi 15. obljetnicu kultnog britanskog mjuzikla Billy Elliot kao inspiraciju za novu božićnu kampanju. Christopher Bailey, izvršni direktor brenda, okupio je poznate face i odjenuo ih u karirano!
Lana Banely ima omiljeni jesenski motiv – karirano je kod nje hit na slatkim Mary-Jane štiklama i majici s velikim peplumom. Kombinaciju je nadopunila kaputićem mrvastog uzorka.
James Bay i Romeo Beckham @ Burberry Christmas