Cloxice, hrvatske cipele koje pokazuju vrijeme, dobile su ultra špic, a dolaze i u varijanti balerinke, no sve nose poruku: - nova Clox kolekcija pod imenom Take Your Time podsjeća nas kako je važno usporiti da bismo napravili nešto savršeno, te koliko je važno nečemu se posvetiti da bismo došli do perfekcije - ističe autorica Mia Marić. Ovosezonska varijanta definitivno spada u klasike, jer crne i bež salonke potrebne su nam u ormaru baš kao i legendarna mala crna haljina. Praktične su to stvari u svakom pogledu.
Fotografije kampanje koje potpisuje Franjo Matković, snimane su u tvornici gdje se Cloxice proizvode, a u ulozi šusterica našle su se manekenke Kristina Pavlov i Elitsa Mateva. Kosu je slagao iskusni Mijo Majhen, a make-up osmislila Kristina Pavlov. Art direkciju potpisuje Manasteriotti-Maric. Nova kolekcija dostupna je u predprodaji na platformi Indiegogo.
Detalj s cipela izrađuje se i kao varijanta broša. Kreacije niže nose imena White i Black minutes, White i Black hours...
Mia Marić
Proizvodnja
Tim sa snimanja nove kampanje