Promjene u psihologiji potrošača kao i nastojanje da se vratimo starim navikama odražavaju se i na kategorijama proizvoda koje su bile najomiljenije u 2021. godini. Najvišu poziciju, prema kriteriju koliko potrošača je dodalo proizvode na listu želja, zauzimaju ženske haljine (7 od 10 proizvoda).
Zanimljiva je činjenica da se haljine ne bi mogle opisati kao casual haljine, već naprotiv, većina ih bi se mogla udobno nositi na društvenim događanjima kao što su vjenčanja i krštenja, što trend koji je signalizirao preokret potrošačkog sentimenta koji je uslijedio nakon popuštanja restriktivnih mjera početkom prošle godine.
Hrvatice posebno vole haljine koje prate svjetske modne trendove poput maxi haljina, točkastog uzorka ili haljina u svijetlo plavoj i maslinasto zelenoj boji. Među najdražim proizvodima su i dva modela tenisica i jedan model ručne torbe.
Taj veliki pomak ka zamjeni casual proizvoda onima više modnim, možemo uočiti analizom najomiljenijih proizvoda za 2020. (prva godina pandemije) gdje na prvom mjestu nalazimo osnovne odjevne predmete poput cipela (tenisice i čizme koje zauzimaju 6 od 10 najboljih mjesta), a popis je upotpunjen udobnim jaknama i jednim parom traperica te potpunim izostankom „fancy“ kategorija poput haljina, visokih potpetica itd.
GLAMI će uskoro predstaviti i svoje godišnje izvješće u više od 10 zemalja s detaljnim podacima o potrošačkim navikama posjetitelja ove modne tražilice.