Zlatno doba brenda Versace trajalo je za života samog dizajnera Giannija (1947. - 1997.) koji je, uz pomoć supermodela i najpoznatijih fotografa osamdesetih i devedesetih, poput Herba Rittsa, Richarda Avedona i Irving Penna, stvorio jedan od najjačih brendova prošloga stoljeća. Danas kad gledamo njihove stare kampanje, čine se modernima radi seksi haljina, zlatnog nakita, širokih ramena i općenito glamuroznog predznaka. Takav je bio Gianni, osmislio je brend za žene koje žele istaknuti svoj seksipil i privući pažnju.
Da bismo shvatili kakvu je Versace snagu donio na modnu scenu, moramo se vratiti načas u osamdesete i devedesete kad žene nisu imale masu stilova na raspolaganju kao što je to danas. U atmosferu nove poslovne žene uklopio se i Gianni, sa svojim sivkastim kostimima, da bi eksploziju napravio početkom devedesetih kad je skupa sa supermodelima i vodećim fotografima konačno osmislio moćnu ikonu stila. Naime, početkom devedesetih rođen je grunge, modni pravac kojeg su karakterizirali šlampavi androgini komadi, čizme i općenito ne-seksipil. Usprkos tome, u to je vrijeme Gianni promovirao upravo suprotno i niti jedne sezone nije odustajao od svoje kraljice moći utegnute u kožu, ukrašenu zlatnim lancima i prepoznatljivom meduzom, zaštitnim znakom brenda. Provjerite kako su u ono vrijeme ljepotice Linda Evangelista, Christy Turlington, Beverly Johnson, Cindy Crawford, Kelly LeBrock, Naomi Campbell, Carla Bruni, Yasmeen Ghauri i brojne druge manekenke utjelovile fantastične Versace ikone!