U ono doba bili su najjači u proizvodnji grudnjaka - davne 1922. godine Maidenform su osnovali Ida Rosenthal i njezin suprug William te Enid Bissett. Trojac je odlučio promijeniti ponudu grudnjaka odnosno napraviti ih ženstvenijima. Tih godina su rasplesane flapper girls ispod charleston haljina nosile ravne grudnjake, obline su u tada popularnoj ženskoj silueti imale sporednu ulogu.
Pošto su lideri brenda bili svjesni snage marketinga, već u ono vrijeme, pedesete i šezdesete bile su za brend vrlo plodne. Maidenform se dosjetio zanimljivog slogana radi čega je to postala jedna od najzapamćenijih kampanja iz tog doba: - Sanjala sam... da sam se popela na najvišu planinu u svom Maidenform grudnjaku - ili – da sam dobila izbore – ili – da sam wanted – i slično. Slogan je pratila prigodna fotografija ili ilustracija. Ova se kampanja pojavljuje i u drugoj sezoni Mad Men serije kad je jedan od klijenata navede kao dobar uzor. Tvrtka Maidenform odlično je pratila promjene na modnoj sceni: u šezdesetima je onaj špičasti izgled iz dekade ranije postao mekši a sve skupa najavilo je sedamdesete kad su brojne žene, u znaku seksualne revolucije, čak odbacile nošenje grudnjaka. Sve skupa smirilo se u osamdesetima pa su se grudnjaci pojavili u bezbroj varijanti, klasični, sportski, s naramenicama, bez...