Prije točno 130 godina vizionar David H.McConnell promijenio je lice industrije ljepote – pokrenuo je ono što danas zovemo Avon, kompaniju koja je ženama dala i mogućnost stvaranja vlastite karijere te financijske neovisnosti. U principu, nije to planirao u početku jer je bio putujući prodavač knjiga koji je ženskom dijelu kupaca uz samu knjigu uvijek poklonio i neku sitnicu, poput uzoraka mirisa. Brzo je shvatio da su žene oduševljene tim malim poklonom pažnje. Tako je krenuo u stvaranje vlastitih kozmetičkih proizvoda te ujedno odlučio pokrenuti taj neiskorišteni ženski potencijal: u rad uključiti same žene kao predstavnice Avona i omogućiti im samostalnost i osjećaj važnosti, kroz direktnu prodaju. U malom uredu u New Yorku, osobno je kreirao prve Avonove mirise, Little Dot set od 5 različitih parfema, otvorio California Perfume Company koji je s vremenom prerastao u Avon, jednu od najvećih kompanije direktne prodaje kozmetike u svijetu i najveće prodajne sile žena u svijetu, više od 6 milijuna Avon Ladies.
Avon Ladies 1902.
Avon je ženama omogućio da postanu vlasnice svoga poslovanja i kontroliraju svoju financijsku, ekonomsku budućnost:
- 95 godina prije nego je prva žena ušla u američki Ustavni sud
- 77 godina prije nego je prva žena otputovala u svemir
- 76 godina prije nego je prva žena CEO ušla u Forbesov popis 500 najmoćnijih kompanija
- 34 godina prije nego su žene u Americi dobile pravo glasovanja
- 17 godina prije nego je prva žena osvojila Nobelovu nagradu.
1886. - Little Dot parfemi - prvi Avonov proizvod
Godine 1928. naziv Avon prvi je put korišten na ambalaži proizvoda u počast McConnellovom najdražem piscu, Williamu Shakespeareu, rođenom u engleskom gradu Stratford-upon-Avon. Također, Avonov logo iz 1931. sadrži obrise kolibe Anne Hathaway, supruge Williama Shakespearea, dok je naziv tvrtke California Perfume Company, Inc. službeno promijenjen u Avon 1939.
Avonovih pet načela - povjerenje, poštivanje, vjerovanje, skromnost i poštenje - temelj su poslovanja kompanije, i odraz načela na kojima je McConnell osnovao tvrtku prije 130 godina. Danas je Avon jedna od vodećih svjetskih kozmetičkih kompanija koja se bavi direktnom prodajom, a Avonov je katalog njegov najbolji dućan.
Avonov proizvodni program sadrži više od 1100 proizvoda, kozmetičke kao i modne proizvode te proizvode za kućanstvo.
Avon Zaklada za žene je najveća koorporativna filantropska zaklada u svijetu, fokusirana na pitanja koja su najvažnija ženama. Avon i Avon Zaklada za žene prikupili su milijardu američkih dolara, u više od 50 zemalja svijeta. Danas, Avon filantropija se fokusira na financiranje istraživanja raka dojke i unapređenje pristupa kvalitetnoj zdravstvenoj zaštiti kroz Avon borbu protiv raka dojke, i napore da se smanji nasilje u obitelji i rodno nasilje kroz program Progovorite protiv nasilja u porodici. Kompanija globalno u svojoj ponudi nudi posebne proizvode s roza vrpcom i sa znakom beskonačnosti za dizanje svijesti i prikupljanje sredstava za borbu protiv raka dojke i borbu protiv nasilja u obitelji, organizira na stotine događanja posvećena ovim ciljevima, educira žene širom svijeta.
„Priča o Avonu je priča o ženama kroz više od jednog stoljeća. Bilo je to jedno izvanredno putovanje. Avon je preživio i napredovao kroz dva svjetska rata, veliku ekonomsku krizu, dramatična razdoblja gospodarskih promjena i prevrata, služeći potrebama svakog novog naraštaja žena pri tome ostajući vjeran svom temeljnom načelu: biti tvrtka koja ima posebno značenje u životu svake žene.", rezimirala je Avonov uspjeh Lucija Josipović, voditeljica odnosa s javnošću i oglašavanja.