S. Oliver, brend koji nose veliki i mali, i jako vole karirano, proslavio je u zagrebačkom SC-u 50 godina modnog biznisa.
- Sve je počelo 1969. malom trgovinom u Würzburgu u Njemačkoj. s.Oliverov osnivač Bernd Freier uvezao je tisuće kariranih košulja iz Indije u raznim bojama – i prodao svaku od njih. To je priča o počecima uspjeha s.Olivera. Zato nema boljeg načina za proslavu 50 godina mode od novih, trendy interpretacija kariranog uzorka. Stoga, let’s go MAD(RAS)! – objavio je brend na paryju.
Karirane puf jakne, prepoznatljive crvene, žute i zelene nijanse ističu se u kombinaciji sa srebrnim tenisicama! Jedna je to od najzanimljivijih kombinacija brenda koji ima praktične stvari po OK cijenama.
Jedan od motiva koji se mogu interpretirati na sto načina nalazi se i na lepršavim haljinama te pletenim, dugačkim vestama. Boho look, hoodice, veste i hlače, sve je u znaku uzorka koji je uvijek zanimljiv.
Ana Bacinger
Lidija Lešić i Petra Kurtela