Francuski umjetnik Etienne Lavie poigrava se urbanim eksterijerom jednog od najpoznatijih gradova svijeta: diljem Pariza ovih su dana na mjestima oglašavanja osvanula djela slikara baroka i klasicizma. Projektu je ime “OMG, Who Stole My Ads?” i uloga mu je, osim da malo pojača prisutnost stare dobre umjetnosti, da promijeni vizuru ulica koje su ne samo prenatrpane oglasima, već i mjesto užurbanog života i brzinskog, površnog gledanja na ono što se nalazi u dometu oka promatrača.
Famozna La Liberté guidant le peuple (Liberty leading the people), Eugène Delacroix
Cilj je da slučajni prolaznici malo stanu, naprave pauzu u jurnjavi i primijete ono što će nas zasigurno nadživjeti, za razliku od oglasa... Zasićeni reklamama i već pomalo imuni na ono što klasično oglašavanje nudi, prolaznici će zasigurno biti ako ne oduševljeni, onda barem iznenađeni - slike nemaju nikakvu dodatnu riječima pisanu poruku… Etienne se za ovaj projekt inspirirao radovima njemačkog umjetnika Andreasa Gurskya, poznatog po velikim formatima scena arhitekture i prirode. Etienne Lavie ima i online adresu - posjetite ga ovdje.