Jedan od najpoznatijih proizvođača donjeg rublja ove godine slavi čak sto godina postojanja: Palmers je obilježio prošlo stoljeće koje je svjedočilo drastičnoj promjeni statusa žene u društvu. Iako su prava žena na nekim područjima života i dan danas još uvijek manje zastupljena i izražena nego prava muškaraca, činjenica je da je donje rublje aktivno sudjelovalo u promjenama kroz prošlo stoljeće, u koje su žene ušle utegnute u korzete, da bi ga napustile oslobođene tih snažnih konstrukcija, u udobnim grudnjacima sa čipkom i ostalim senzualnim ukrasima i materijalima.
Donje rublje mijenjalo se kao što se mijenjala moda: u pedesetima su se nosili špičasti grudnjaci, šezdesete su popularizirale babydoll, sedamdesete su obilježili hipiji koji su grudnjak smatrali obvezujućim i predmetom sputavanja, da bi ih glamur osamdesetih vinuo u zvijezde… U to vrijeme grudnjak je, baš kao i ostalo donje rublje, postao predmetom izražavanja statusa, te iako je bio dobro sakriven, krenula je njegova elegantna revolucija kroz svilu, saten, čipku. Popularizacijom aerobika i fitnessa donje je rublje dobilo i sportsku verziju, tako da danas možemo birati od jednostavnog i jednobojnog do push-up u modela u sočnim bojama.
Prvi službeni patent za grudnjak zabilježen je 1914. godine, kada je registriran u SAD-u. Te godine kreće revolucija u kojoj je Palmers izuzetno aktivan od samih početaka: najlonke, čarape, tajice i samostojeće čarape konačno su pokazivale ženske noge, a vodeća modna kuća nudi ih u brojnim verzijama. Od tada, nebrojeno mnogo inovacija je postalo dijelom popularnih modnih artikala koji su Palmers tijekom jednog stoljeća učinili snažnim brendom. Tada, kao i danas, Palmers je nudio širok raspon zavodljivog donjeg rublja s dodatnim asortimanom čarapa, spavaćeg i kućnog programa, te osnovno donje rublje za dame i gospodu.
Pamers goes Hollywood
Austrijski model Nadine Wolfbeisser zvijezda je nove Palmers kampanje. Fotograf Mario Schmolka na snimanju u Los Angelesu predstavlja ovu 25-godišnju Bečanku sa stalnom adresom u New Yorku. Kao lokacije za snimanje kampanje, korišteni su različiti setovi mnogobrojnih slavnih filmova, kako bi se ženi pridao status ikone: ona je snažna, zavodljiva i samouvjerena. Kao inspiracija za kampanju poslužile su velike filmske dive i pin-up djevojke 40-ih, 50-ih i 60-ih, ali su reinterpretirane na nove načine i prenesene u sadašnjost.