Igor Dobranić jedan je od naših autora kojemu su modni sajmovi drugi dom i čije su kreacije konstantno prisutne u concept dućanima diljem svijeta: kako njegov rad vidi fotograf Hrvoje Zalukar možete vidjeti u okviru ovogodišnjeg 10. Modnog ormara, u Galeriji ULUPUH, Tkalčićeva 14 u Zagrebu, u četvrtak, 19. studenog u 19 sati, kad se otvara njihova zajednička izložba. Igor Dobranić izložiti će odabir svojih modela kojima se predstavljao na revijama Modnog ormara u proteklih 10 godina trajanja ove manifestacije. Uz modne kreacije biti će izložene fotografije Hrvoja Zalukara koji ih je samostalno, bez utjecaja dizajnera, fotografski interpretirao, ponudivši svoje viđenje modela.
- Dobranićeva fina igra s tkaninama i oblicima, preklapanjima i nabiranjima, oko za detalj i sklonost profinjenoj nosivosti, iz godine u godinu mogla se prepoznati i u njegovim malim kolekcijama za Modni ormar. Ne mareći za jeftini sjaj, hod po rubu i, osobito, estradizaciju, Dobranić je prepoznatljiv po naklonosti i poštovanju prema materijalu i zvanju, te istinskim ženama. Zato se svaku od njegovih kreacija s Modnih ormara uvijek moglo lako zamisliti kako, oslobođena stylinga, s piste silazi na pločnik – istaknula je Sonja Braut u predgovoru izložbe.
Izložba će se moći pogledati do 27. studenog, radnim danom od 10 do 17 sati. Od 20. do 22. studenog, u vrijeme održavanja manifestacije Zagrebački vikend galerija, izložba će se moći razgledati prema slijedećem rasporedu: u petak, 20.11. od 11 do 22 sata, u subotu, 21.11. od 11 do 19 sati te u nedjelju, 22.11. od 11 do 17 sati.
Modni ormar je projekt Tekstilno-tehnološkog fakulteta (TTF) Sveučilišta u Zagrebu koji promovira dizajn budućih dizajnera kao strukovno natjecanje studenata TTF-a. Ovo danas već prepoznatljivo modno događanje pruža priliku mladim dizajnerima da se predstave široj publici, ali i profesionalcima modne struke.
Modni brend Igor Dobranić osnovan je 2005. godine od kada je prisutan na hrvatskom tržištu, a od 2010. i na modnim sajmovima u Europi i šire (Beč, London, Moskva, Copenhagen, Berlin, Dusseldorf). S ljetnom kolekcijom 2014. brand se po prvi put predstavlja američkim kupcima na sajmovima mode u New Yorku i Las Vegasu gdje doživljava velik uspjeh i ulazi na vrata trgovina u velikim gradovima (New York , Las Vegas, L.A., Chichago, Miami i dr). Ideja branda Igor Dobranić je biti drugačiji, ne pratiti trendove masovnog tržišta, već razvijati autorski, prepoznatljivi modni rukopis koji se neće ograničiti na sezonu, već može biti nosiv više godina, bez obzira na veličinu, jer jednostavni minimalistički krojevi funkcioniraju od malih do većih brojeva, a klijenticama daju funkcionalne, drugačije modele.
Hrvoje Zalukar (Zagreb, 1984.) diplomirao je Studij dizajna na Arhitektonskom fakultetu u Zagrebu – smjer - grafički dizajn te stekao zvanje magistar dizajna. Kao zaljubljenik u fotografiju i film nastavlja usavršavati znanje i vještine izvan fakulteta. Surađuje s istaknutim imena hrvatske fotografske scene (Mara Bratoš, Stanko Herceg, Mio Vesović, snimatelj Vanja Vascarac i drugi). Izlagao je samostalno u Canvas galeriji u Zagrebu (2013.) te na više skupnih izložbi.