Uoči nove vruće sezone, Fashion.hr kreativni tim predstavio je osvježavajuću kampanju za nadolazeće modne revije, a u glavnoj se ulozi našla ljepotica Claudija Antičević (Talia model). Morska vila ističe se u idealnom okruženju za nove modne trendove: voda predstavlja svježinu, a transparentni materijali jedan futuristički stil i pogled u budućnost. Modnu, dakako. Naime, dizajneri će se predstaviti novim trendovima i predložiti nam vlastite kreacije i to od od 26. do 29. ožujka u paviljonu 5 Zagrebačkog velesajma.
Za kreativno vodstvo kampanje zaslužan je Franjo Matković, a styling je radio Ivan Friščić. Tim Kevin Murphy pod vodstvom Katice Topčić pobrinuo se za frizuru, a za make-up je zaslužna Ivana Bilandžija Billy za Illamasqua. Glazbu za video skladala je kultna grupa Svadbas.
U četiri dana na modnoj pisti svoje će kolekcije predstaviti 16 dizajnera. Tjedan mode službeno otvara Aleksandra Dojčinović, a svoje će kolekcije predstaviti i Robert Sever, Branka Donassy, Ivica Skoko, eNVy room, IK studio, Martina Felja, Ana Maria Ricov, Marina Design, Aleksandar Žarevac, 2B Boris Banović, BiteMyStyle by Zoran Aragović, te Krie Design.
Mlade dizajnerske snage predstavljat će pobjednici prošlogodišnjeg natječaja LIFT Marija Kulušić i Silvio Ivkić koji su već debitantskim kolekcijama oduševili svojim talentom i čije se nove kolekcije s nestrpljenjem iščekuju. Regionalne snage zastupat će srpski dizajner Mihano Momosa koji će se prvi put predstaviti hrvatskoj publici u sklopu programa ZONA 45.