Dva brenda su danas obogatila zagrebački Arena centar: u prizemlju i na katu otvoreni su dućani Mohito i Sinsay, oba s trendovskim komadima po povoljnim cijenama, no malo različitijih stilova.
Mohito
U Mohitu ćete naći nešto više grown-up look, s kaputima sjajnih tekstura, tunikama-haljinama, izvrsnim eko krznjacima, kožnim suknjama i košuljama, a tu su i sjajne mega ogrlice i ostali modni dodaci, dok Sinsay ima karirane košulje, grunge stil, parene traperice, majice s cool natpisima, masu nakita…
One vole trendovske komade s efektnim detaljima: Iva Mihalić, Ana Behić Tahiri i Ecija Ojdanić na otvorenju dućana Mohito
Oba brenda drže odjeću i modne dodatke od cipela do torbica i nakita, te nude zaokruženi i potpuni styling. Oni kreativniji lako će kombinirati stvari iz oba dućana - na primjer krzneni kaput, čizme na petu i široka kožna suknja iz Mohita, plus košulja, torbica, više ogrlica plus prsluk iz Sinsaya. Iako Mohito na prvu djeluje klasičnije, ima jedan cijeli zid s neon i jarko žutom ponudom, koja je u dućanu složena u kombinacije s crnom, a neki komadi su dosta edgy, na primjer sjajna srebrna parka!
Sinsay
Oba brenda dio su korporacije LPP S. A. (Lubianiec Piechocki i Partnerzy), koja je vodeća u istočnoj Evropi kad je riječ o high-street brendovima, a njihov je i ultra-popularni Reserved koji se također ovih dana otvara u Areni. Ovim dućanima zagrebačka se ponuda na području street-style i klasične urbane mode uistinu povećala, tako da su brendovi poput H&M, Zare i New Yorkera dobili poštenu konkurenciju. Naime, novootvoreni dućani nude povoljne cijene, predivan kaput od eko krzna u Mohitu košta oko 1100 kuna (najskuplji komad u dućanu), dok su u Sinsayu cijene kao na primjer u New Yorkeru.
A do kraja dana u ovim dućanima traje popust od 20 posto!
Mohito
Mohito
Sinsay