60-te su bile godine otkrića slobode, života koji je izazvao sva pravila svakodnevice i odlučio ih - srušiti, postaviti neka nova. Društvena revolucija koja se tada desila ostala je upisana u povijest društa i mode kao jedna od onih koje su drastično utjecale na svijet, donoseći nove horizonte lifestylea. Inspiracija je to nove Chanelove kolekcije.
Tweed je riječ koja odjekuje kao simbol, himna, vječni kod CHANEL-a. Kampanja za kolekciju Métiers d'art 2023/24, koju je snimio Mikael Jansson, predstavlja živopisno pop tumačenje te riječi, dočaravajući duh revije održane u Manchesteru: šezdesete godine, glazbenu energiju i eleganciju prožetu dozom nestašnosti - objavio je brend.
Kampanja se sastoji od crno-bijelih i kolorističkih diptiha na kojima se nalaze modeli Lulu Tenney, Loli-Bahia i Alaato Jazyper, svaka od njih utjelovljuje modernu, radosnu ženstvenost. CHANEL-ova privlačnost prikazana je kao tableau vivant dok crno-bijele fotografije ističu grafičke linije odijela, kaputa i jakni, upotpunjene tweed kapama modiste Maison Michel i kamelijama od Lemariéa.
Paleta boja prikazuje stilski potencijal tweeda: od jabukasto zelene jakne obrubljene pletenicom i ukrasima specijalista za flou Paloma, nošene s ikoničnom torbom 11.12, do lila jakne sa svilenim manžetama i narančastog kaputa s pripadajućom torbom. Tweed odijelo je u stalnom stanju reinvencije.
Ova kampanja ističe kontinuirani dijalog između Virginie Viard i Métiers d'art, koji odgovaraju na inspiracije studija za kreaciju kuće u slavlju povijesnog modnog savoir-fairea, zanatstva i odvažne ženstvenosti.
Kolekcija CHANEL Métiers d'art 2023/24 bit će dostupna u butikima od 31. svibnja.