Uvijek je imao posebne modele na kampanjama, a sada je Marc Jacobs uzeo one koji to nisu - ekipa se prijavljivala pod hashtagom #CastMeMarc i tako privukla pažnju slavnog dizajnera i njegovog kreativnog tima. Konačno je objavljena i kampanja za njegovu liniju Marc by Marc Jacobs: glavni protagonisti nisu modeli, ali odlično predstavljaju njegov stil.
Ostali članovi tima svakako su eksperti, snimao je David Sims, a Katie Grand je radila styling. – Smatrao sam da je to dobra ideja, naći modele preko instagrama, odnosno obične nepoznate ljude koji žele sudjelovati. Željeli smo da reklama ima novu energiju, svakodnevnu, al opet posebnu, da bude realna s realnim ljudima. Upravo to želim od linije Marc by Marc Jacobs, drugačija i snažna - .
Marc Jacobs jedan je od dizajnera koji prate svjetske trendove ne samo kroz modu, već i imidž - njegove su kolekcije eklektične, voli punk, grunge i military, koktel zabavnih elemenata, na modelima koji u njegovoj robi djeluju uvjerljivo.