Fotograf Juergen Teller, jedan od onih koji vole naglašavati običnost, donosi foto-priču o ljetnoj kolekciji kuće Louis Vuitton za 2015. koju potpisuje Nicolas Ghesquière. Nicolas i Juergen pronašli su zajednički jezik: prvi je nakon Jacobsa promijenio stil, čak je i logo drugačiji, donio je super-načičkane teksture na manekenkama koje jedva da imaju šminku, djeluju kao da je LV odjeća prvo što su pronašle u ormaru, dok je drugi slavni ljubitelj spontane i fotografije koja zaustavlja neki svakodnevni moment…
Na The Flow fotografijama vidimo kako teče jedan dan sasvim obične djevojke u ne tako običnoj garderobi: LV, kao jedan od najluksuznijih brendova donosi novu modernost i nalaže ekskluzivnost u običnom interijeru. Time se još više ističe skupoća materijala, radi se o intenzivno ukrašenim detaljima, koži, stvarima koje koštaju kao suho zlato, it torbicama i ostalim kreacijama čiji je potpis stabilan i postoji u samom vrhu svjetskih brendova.
Kako nositi LV? Baš svaki dan, no nije samo to - inspiracija je očita kroz retro stilove šezdesete i sedamdesete kad su trapezice bile top komad, a uska silueta najpoželjnija. Tu je pliš u raznim bojama, kao i koža visokog sjaja. LV djevojka se ne sređuje previše, ali zato zna što izabrati. Lako je inspirirati se ovim fotografijama jer donosi sasvim pristupačnu viziju, kao da si ovaj brend može priuštiti sasvim prosječna djevojka. Vizija je slična onoj Hedija Slimanea za Saint Laurent - i on je promijenio ime (Ghesquière logo na torbicama), te je u fancy priču koja je do onda pratila YSL brend uveo neke buntovne, rock smjernice koje su ga u promijenile u korijenu… Mini revolucije dešavaju se u modnim kućama koje sada žele stil približiti masi, no cjenovno i dalje ostaju vjerne svojem statusu. Spoj ekskluzivnosti i vrlo svakodnevnih vizuala - formula za 2015.