- Glumac je u savršenom odijelu pozirao, a gdje drugdje, nego u svom "drugom domu", na daskama koje život znače, u zagrebačkom HNK, kazalištu u kojem igra još od davne 1997. godine. Livio je na najbolji način interpretirao svoj osobni stil u Varteks odijelima po uzoru na nostalgičnu klasiku 20.stoljeća. Uloga velikog Gatsby-ja ili bonvivana u Dubrovačkoj ljetnoj noći čini se kao glumčeva neizbježna konstanta, a kada tome dodamo još i oskarovski hollywoodski glamur njegova sposobnost prilagodbe trenutku i emociji tek tada najviše dolazi do izražaja – objavio je Varteks.
Uistinu, Livio mijenja stilske uloge u odijelima raznih karaktera, neka su casual, neka super fina.
Odijelo je za kazalište, za ured, za šetnju i casual dan. Ono ima niz lica, sva su posebna, prepoznatljiva, stilski favoriti muškarca koji se brine o tome kako izgleda i što nosi.
Klasika je savršena na niz načina, a bez obzira gdje se našla, tu je uvijek neupitna elegancija, naročito ako je kroj napravljen na profi način. Ujedno, tekstil mora biti kvalitetan.
Osoba uvijek djeluje uvjerljivo, otkriva brigu o sebi na više nivoa, a to je ujedno znak sigurnosti u sebe - oni koji se cijene oni se i brinu o sebi, to se vidi.
- Livio njeguje autentičan stil odijevanja premda se čini da se prema odijevanju odnosi posve neopterećeno i ležerno. To uostalom, potvrđuju i brojne titule kojima je proglašen najbolje odjevenim muškarcem – javlja Varteks.
Neka od dosadašnjih lica koja su se pojavila u kampanji “Nesavršeni”: Mate Rimac, Mrle i Prlja LET3, Gordan Lauc, Toni Milun, Slavko Sobin, Edo Maajka, Damir Vanđelić, Zoran Vakula, Vojko V, Lada Tedeschi Fiorio, Ivan Pažanin...
Kreativni tim:
Kreativna direktorica: Martina Vrdoljak Ranilović
Fotograf: Domagoj Kunić
Muški model: Livio Badurina