Nova kolekcija inspirirana je pjenom valova i odsjajima vode koji lome svjetlost. Kolekcija je snimana na Vranskom jezeru, zaštitno lice kampanje je Antonija V. iz agencije Colors, ističe Klara Ivanović, autorica kolekcija brenda Carol.
Ideja je bila povezati teksture tekstila s pojavama u prirodi. Volani oponašaju valove, a srebrni detalji odsjaj sunčevih zraka na površini vode. Transparencijom tekstila postignuta je mekana i lepršava silueta koja ocrtava žensko tijelo blagim linijama. Izbor materijala kao što je til, svila,cadi, muslin i čipka, savršeno imitiraju pjenu valova i transparenciju vode.
Kostur kolekcije je rekonstrukcija košulje, veli Klara te ističe rišlje čipku kao simbol tradicionalne Slavonije. Ti detalji imitiraju siluetu čipkastih nanosa valova koji su rasuti po stijenama. Kreacije su eterične, pod dojmom hipi kulture koja je njegovala etno izričaj. Nježnost transparentne teksture u kontrastu je sa srebrnim, blistavim šljokicama, dodir je to teatralnosti momenta i nove sezone.