Tomislav Kliškinić i Marko Šabarić, autori brenda Klisab, predstavljaju nove kapute, radi se o 14 kreacija karakterističnih linija, boja i detalja.
- Novi KLISAB kaputi su prepoznatljive stroge forme s naglaskom na ramena. Ranije popularan motiv kvadrata javlja se u patchwork kombinacijama materijala, a u kolekciji je i oslikan kistom, air brush tehnikom ili prošivima. Završni ručni radovi i ručno oslikavanje sve kapute čine unikatnima. U izradi su korišteni vuneni štofovi zagasitih boja, a u kolekciji kaputi su upotpunjeni predimenzioniranim šalovima, jednobojnim ili u patchwork kombinaciji raznobojnih kvadrata s dugačkim nepravilnim resama – javlja brend.
Razolikost formi očita je na prvi pogled, Klisabovci su od kaputa napravili stilsku studiju. Prionuli su poslu te mu dizajnerski i likovno dali veću važnost nego on to inače ima. Barem kad gledamo komercijalnu modnu scenu.
Gornji komad ipak vodi divan kreativan život, dolazi u raznim nijansama, s detaljima i elementima, a opet svaki je – komotan i djeluje udobno. Nenametljivo na siluetu, očito je podržava, ne želi je pretjerano izmanipulirati.
Nerijetko je silueta ukrašena s više nijansi, radi se o color-block stilu koji je razigran koncima u kontrastnoj ili srodnoj boji.
Donosi elegantan 'touch' i omekšava linije na inače preciznom, strogom kroju. Tu i tamo naglašen je struk, no fino, tek toliko da silueta dobiva dinamiku.
Pojavljuje se i element šala, koji viri iz kragne, daje gornjem djelu siluete retro finoću, dobivamo dojam da se njime lijepo zamahne, a kad treba i – zagrli.
Osim kariranog, pojavljuje se i motiv koji imitira usklađeni potez slikarskog kista, silueti daje atraktivan vizualan, umjetnički štih.
Vizuale kampanje fotografirao je Jakov Baričić, produkciju potpisuje Nikola Beban, Ante Pažanin za Alfaparf Milano stilizirao je kosu, Saša Joković za Estée Lauder je osmislio make-up. Ana Nikačević potpisuje styling kampanje, Hana Matić je asistent produkcije, model iz agencije Legion models.