Katarina Matulin napravila je još jednu zanimljivu kolekciju, u okviru kolegija kolegija TTF-a Modni dizajn IV , pod mentorstvom prof. art. dr. sc. Jasminke Končić i mag. ing. des. text. Duje Kodžomana, asistenta, vanjskog suradnika.
- Extrovertia' je modna kolekcija koja prodire u zamršenu dinamiku ekstrovertizma. Istražuje duboke učinke, pozitivne i izazovne, koji dolaze s prihvaćanjem nečijih ekstrovertnih osobina. Ekstrovertizam nudi uvjerljiv izvor inspiracije, ne radi se samo o idealiziranju jednog tipa osobnosti u odnosu na drugi, već radije o istraživanju jedinstvenih kvaliteta koje posjeduju ekstroverti. Njihova sposobnost laganog uspostavljanja kontakta, širenja pozitive i izgradnje veza. Međutim, također priznajemo izazove koji mogu nastati kada se ekstrovertirane osobine pogrešno shvate ili nisu u skladu s društvenim očekivanjima. Estetika dizajna kolekcije nastoji obuhvatiti kompleksnost ekstrovertiranih osobnosti. Hrabre i odvažne boje, materijali i tehnike kojima je cilj uhvatiti višestruku prirodu ekstrovertizma - javlja Katarina.
Vizualno dinamična i aktivna, kolekcija poziva gledatelja da se koncentrira na detalje, perforacije i slojevite zanimljivosti.
Inače, inspiracija za kolekciju bili su fragmenti s portreta Dame u zelenoj haljini iz 1530. godine, talijanskog umjetnika Bartolomea Veneta.
Autorica ima potpis - koristi eterične i pune plohe te se ne boji ulaska u prostor odjećom, pri pokretu njezin outfit kao da dobiva život. Čak i na fotografiji, očita je ta snažna dinamika, baš kao što ekstrovert želi da ga se čuje, vidi, ključna je njegova prisutnost u prostoru.
Ovdje doslovno, odjeća zauzima volumen igrom detalja, resica, mašni, a i boje su impresivne - igra ljubičaste, zelene, roze... Sitnih, ali i onih krupnih detalja, što autorici daje mnoštvo 'riječi, no opet ih slaže na skladan, gotovo glamurozan dojam. Posebno su zanimljive te trake koje čine snažan outfit, gotovo skulpturalni, kao da je medvjedić dobio outfit.
- Prvi look sastoji se od haljine i kaputa. Haljina je izrađena od crne organze, a na sebi ima zalijepljene organičke oblike koji su laserski izrezani iz crnog flizelina. Na pojedinim mjestima flizelinski oblici opšiveni su crnim perlicama. Na haljini se još nalaze crne i zelene satenske trake koje su ručno isparane - .
- Kaput je izrađen od ljubičastog lamea. Podlistak i ovratnik mjestimično su premazani crnom bojom. Na rukavima i donjem dijelu kaputa nalaze se trake s mašnama. Mašne su izrađene od tanke industrijske gume koja je rezana na trakice, te oblikovana u mašnice koje su spojene srebrnim vijcima i maticama - .
Druga kombinacija sastoji se od jakne, majice i suknje.
- Podloga jakne i suknje izrađena je od keper tkanine koja je ručno prošupljena. Lice tkanine prekriveno je mašnama koje su izrađene od baršuna koji je rezan na tanke trakice, te potom prošivan. Nakon što je svaka trakica zasebno prošivena, slijedi preokretanje te je tako dobivena okrugla baršunasta traka koja je zatim probušena sa svakog kraja. Na kraju je slijedilo sastavljanje samih mašnica na način da su spojene na jaknu i suknju sa srebrnim vijcima i maticama. Naličje tkanine tim postupkom postalo je prekriveno pločicama i maticama. Cjelokupni izgled outfita jako je skulpturalan, a zajednička težina jakne i majice iznosi oko 10 kilograma - .
- Na outfitu se još nalazi prozirna majica koja je izrađena od ljubičaste organze. Na prednjem dijelu majice nalaze se laserski rezani motivi od zelenog velura koji su također ručno opšiveni rozim perlicama - .
Dramatičan stil autorice na granici je s avangardom i stilovima koji se referiraju na neku osobnost, emociju, istraživanje karaktera u tekstilu i oblikovanju odjevnih predmeta. Sklona je eksperimentima i ne boji se ulaska u prostor, poziva da promatramo i upijamo taj svijet snažnih motiva i elemenata.
Fotografije: Zvonimir Ferina, Model: Valentina Brekalo, Make-up: Rea Peternel