Personality je prerastao trendove i postavlja se iznad njih: kako nešto nosimo važnije je od brenda, pa se dizajneri priklanjaju personaliziranim foto-pričama u kojima do izražaja dolaze snaga i posebnost aktera. Kod nas je to Robert Sever koji je u svoje nove forme odjenuo takozvane stvarne žene. Uz dva modela, Ivu Marušić s kojom radi već 15 sezona i Lauru Bračun, tu su Ivina mama Nina, zatim producentica i art managerica Kristina Bangoura i Martina Alaniz, asistentica kostimografije i Severova prijateljica. Alaniz je, naime, bila inspiracija i za ovu kolekciju koja nosi ime – Martina.
Kristina Bangoura
- Cijela priča oko kampanje počela se događati kao vizija još za vrijeme stvaranja same kolekcije. Željeli smo da žene budu pravi odraz onoga što kao brand stvaramo, da imaju svoju posebnu energiju, stil, neki svoj individualan duh - priča Robert. - Njihov duh, energija, ljepota, inteligencija, smisao za stil i pristup estetici je nešto što nas inspirira u odnosima koje imamo s ovim divnim ženama. Velika nam je čast i radost da su se neke i po prvi put odlučile stati ispred objektiva samo za nas - .
Tim je također vrhunski: fotografije je radio Marko Grubišić, a make-up Saša Joković. Ove cure i žene djeluju realno, kao da su slučajno fotkane, no paše im biti ispred objektiva, otvorene su i gledaju u kameru. Naravno, djeluju kao da je to njihova roba, iako na primjer Kristina Bangoura inače nosi crni minimalizam... ovaj stil također joj savršeno pristaje! Kolekciju koja nosi njezino ime nosi posebno dobro i raskuštrana Martina, ljubiteljica volana i volumena. Fantastično je ispala i gospođa Marušić: barokni volani definicija su ležernog glamura bez obzira na dob.
Martina Alaniz
Mama i kćer: gore Nina, dolje Iva Marušić
Laura Bračun