Od 1999. godine do danas, J’adore Eau de Parfum ostao je vjeran svojoj originalnoj formuli. Ispod njegovih prepoznatljivih zlatnih linija krije se miris koji su mnoge žene širom svijeta uvrstile u svoju svakodnevicu. Nova interpretacija dolazi uz novo zaštitno lice – Rihannu – ali bez mijenjanja same esencije mirisa.
Za razliku od brojnih parfema koji dožive trenutnu slavu, J’adore pripada rijetkoj skupini koja ostaje aktualna kroz desetljeća.
Razvijen kao rezultat suradnje parfumerke Calice Becker i parfemske konzultantice Ann Gottlieb, J’adore je od samih početaka zamišljen kao miris koji objedinjuje snagu i nježnost, raskoš i prozračnost. U svijetu u kojem trendovi brzo blijede, ovaj parfem ostaje konstanta.
"Često čujemo kako je J’adore cvjetni buket. Otišao bih korak dalje i rekao kako je J’adore taj cvijet. Idealni cvijet iz snova. Nastao je iz majstorske kompozicije koja je izdržala test vremena jer je stvorila svoj svijet, svoj jezik, svoj teritorij", ističe Francis Kurkdjian, kreativni direktor parfema kuće Dior. "Parfem je paradoksalan jer, kao takav, ne postoji u prirodi – i baš zato je poseban."
Mirisna konstrukcija: iluzija idealnog cvijeta
U središtu J’adorea nalazi se spoj suncem obasjanog ylang-ylanga, bogate damaske ruže i dviju vrsta jasmina, grandifloruma i sambaca. Taj se trojac ne oslanja na doslovnu imitaciju cvjetnih mirisa, već stvara sofisticiranu, zamišljenu verziju prirode. Gornje note pojačane su zelenim akcentima i notom likera od šljive, dok bazne note amarantova drva daju toplinu i dubinu, uz dašak senzualnosti.
"J’adore je poput mozaika, kaleidoskopa cvijeća koje međusobno razgovara u savršenoj harmoniji. Ylang-ylang, jasmin, ruža, ljubičica i đurđica isprepliću se u inovativnu, nadrealnu cvjetnu formu", dodaje Kurkdjian.
Dizajn bočice: interpretacija ženstvenih linija
Bočicu J’adorea dizajnirao je Hervé Van der Straeten, inspiriran prvom haute couture kolekcijom Johna Galliana za Dior iz 1997. godine. Prepoznatljiv oblik amfore i dugi zlatni vrat ostali su nepromijenjeni, ali su prilagođeni suvremenim standardima. Današnja verzija ima manju težinu stakla kao dio Diorove strategije održivosti. Zlatni tonovi djeluju još fluidnije, a kap kristala na vrhu bočice zatvara oblik poput parfemske interpunkcije.
Rihanna – novo lice J’adorea
S novim vizualnim identitetom, J’adore dobiva i novo zaštitno lice – Rihannu. Njezina osobnost, spoj senzualnosti i samosvijesti, oslikava vrijednosti koje parfem komunicira. Umjesto reinterpretacije, Rihanna u kampanju ulazi prirodno, kao figura koja unosi novu energiju u klasičan miris.