IZIPIZI STORY // cool brend osnovali su prije više od 10 godina 3 prijatelja & suradnika

    Na krovnoj terasi zagrebačkog art’otela sinoć je održan IZIPIZI Summer Party i to u društvu osnivača tog poznatog francuskog brenda Charlesa Bruna, Quentina Couturiera i Xaviera Aguere.

    Tri prijatelja i suradnika svojim su brendom osnovanim prije više od desetljeća, transformirali dotadašnju paradigmu o naočalama kao o razmjerno skupom modnom dodatku i dokazali da moderne, kvalitetne i vrhunski dizajnirane naočale mogu biti dostupne i po razumnim cijenama.

    Quentin Couturier Charles Brun i Xavier Aguera

    Danas IZIPIZI naočale viđamo u šetnji gradom, u školama, na plažama ili u planinama i to na ljudima svih dobnih uzrasta, od malih beba do odraslih. Prepoznatljivog, elegantnog dizajna i širokog dijapazona modela koji se neprestano nadopunjuje novim bojama i oblicima, IZIPIZI su naočale savršene za svaku priliku, od čitanja do sunčanja - dok istovremeno poštuju planet.

    image00303

    Naime, iza ovog brenda stoji tim ekološki osviještenih kreativaca predanih smanjenju utjecaja svoje tvrtke na okoliš, optimizaciji kvalitete materijala i jačanju društvenog djelovanja. IZIPIZI se nedavno pridružio 7000 svjetskih tvrtki koje su primile B Corp certifikat, te tako još jednom dokazao svoju izvrsnost u području društvene i ekološke angažiranosti.

    B Corp certifikacija međunarodna je oznaka koja definira standard izvrsnosti za društveno i ekološki angažirana poduzeća, a proces procjene temelji se na 5 stavki: upravljanje, odnos prema zaposlenicima, okolišu i kupcima te utjecaj na zajednicu. Ponosni vlasnici navedenog certifikata preuzimaju zakonsku obvezu da budu odgovorni na svim poljima djelovanja.

     

     

    Kada pričamo o nevjerojatno bogatoj IZIPIZI ponudi, za rukom im je pošlo ono što se smatralo gotovo pa nemogućim. Učiniti da dalekovidnost postane cool. Kako biste uživali u dobroj knjizi, u ponudi ovog francuskog brenda je niz iznimno laganih naočala s različitih dioptrija čije su leće posebno dizajnirane za ispravljanje dalekovidnosti te otporne na ogrebotine. Budući da se čitanje ne odnosi samo na knjige, tu je i posebna verziju za ekrane i čitanje na suncu.

    Sunčane pak naočale nude maksimalnu UV zaštitu beskompromisno povezanu s unisex bezvremenskim dizajnom i optimalnom udobnošću. Leće kategorije 3, apsorbiraju oko dvije trećine vidljive svjetlosti i prikladne su kao svakodnevne sunčane naočale. Kada je svjetlost prejaka, naše zjenice ne mogu filtrirati dovoljno svjetlosti da zaštite oči od izuzetno štetnih ultraljubičastih zraka, a IZIPIZI sunčane naočale nude 100 % UV zaštitu, koja je od velike važnosti čak i po oblačnom vremenu.

    Isabella Rakonic Paula Puskas Luna Valas i Ivana Vukusic

    Isabella Rakonić, Paula Puskas, Luna Valas i Ivana Vukusić

    U skladu sa svojom devizom „zaštititi svačije oči u svakom trenutku života“, IZIPIZI polarizirani asortiman nudi optimalnu zaštitu u vrlo svijetlom okruženju s refleksijama, a modeli iz Screen kolekcije posebno su dizajnirani kako biste mogli koristiti ekrane onoliko često koliko vam je potrebno. Naime, posebno dizajnirane leće Screen modela filtriraju 40 % plavo-ljubičaste svjetlosti koju emitiraju ekrani, a znamo koliko vremena danas svi, a pogotovo mladi i djeca provodimo uz ekrane.

    Poznati po stalnom nadopunjavanju svoje Permanent kolekcije kapsulnim kolekcijama, bilo da je riječ o suradnjama s eminentnim modnim kućama ili kolekcijama inspiriranima prirodom, umjetnošću ili svakodnevicom, ovo ljeto na ulicama gradova, sigurno ćemo viđati i novi IZIPIZI model, Tasty. Nova ljetna kapsulna kolekcija utjelovljenje je upečatljivog chica i donosi tri modela u neodoljivim ljetnim nijansama. Model Granita oštro zelenom bojom limete unosi svježinu u vrući ljetni dan, Syrup otkriva vašu slatku, nježnu stranu, a Cola spaja toplinu smeđih i zlatnih nijansi, te je baš poput osvježavajuće gazirane vode, prava ljetna poslastica.

     FOTO: JOHN PAVLISH