Poznati lanac parfumerija Martimex otvara novo poglavlje – u poslovnici u srcu Zagreba jučer je brend manager Juraj Sotošek Rihtarec (naš poznati parfemski bloger) predstavio niche brendove i najavio novi smjer kompanije.
- Ovi parfemi imaju ime i prezime, priču, povijest, inspiraciju i uspomenu, a od klasičnih parfema razlikuju se i po kvaliteti esencija te nemaju sintetičke materijale - ispričao je Juraj. - Činjenica je da ljudi sve više paze na to što kupuju: sve traženiji su upravo niche mirisi jer su na svim nivoima kvalitetniji i zanimljiviji, posebni, osobniji i već na prvu osjetno drugačiji od mass-market mirisa. Na evropskom tržištu niche je kategorija sve moćnija, razvija se velikom brzinom, pa vjerujem da taj trend stiže i kod nas. Za sada se nadam da sam izabrao dobre brendove koji će naići na velik odaziv, a uskoro stiže još divnih noviteta - .
U Martimexu su sada dostupni niche brendovi: La Parfumerie Moderne, BeauFort London, Atelier des Ors i Esteban.
La Parfumerie Moderne:
La Parfumerie Moderne je nastala iz sjećanja jednog dječaka koji potječe iz hotelijerske obitelji. Uspomene iz velebnih, neoklasičnih hotela prošlog stoljeća, pretočene su u estetiku klasične francuske parfumerije. La Parfumerie Moderne je jedan od rijetkih brendova za koje se s punim pravom moze reći da je baš tradicionalan francuski. Philippe Neirinck, kreativni um iza brenda oživio je klasične formule na moderan i trendy način. Tako je nastao No Sport, parfem koji je proglašen najboljim niche parfemom 2015. godine po izboru parfumera i kritičara. Brend označava tradiciju, eleganciju i rafiniranost sirovih materijala. Kolekcija sadrži 3 mirisa: Cuir X, No Sport i Désarmant.
BeauFort London:
Svaki od 3 parfema predstavlja dio Engleske imperijalne povijesti jedne epohe: Coeur de Noir je baziran na knjizi J. Conrada, "Srce Tame" koji očarava notama tamne kože i zlatnog citrusa. Parfem 1805 Tonnere je posvećen bitki kod Trafalgara i zato miriši na barut, dim, paljevinu i rum. Indija, dragulj Engleskog imperija je pretočena u parfem Vi et Armis i donosi opojne note whiskyja, duhana, crnog čaja, tamjana i nevjerojatne doze opijuma. Ovo su parfemske vode u obliku ekstrakta koje su opjevale englesku prošlost.
Atelier des Ors:
Na jugu Francuske, u Provansi, rodio se parfemski atelier u kojem se alkemijski kombinira zlato s esencijama parfema. Veliki ljubitelj rijetkih cigara, oko sebe je okupio umjetnika koji se bavi zlatom i koji bočice parfema puni listićima zlata kako bi ostali u sitnim grumenima na koži, pomiješani sa svilenkastim parfemskim uljem. Atelier des Ors, u prijevodu "Atelier zlata" je francuski parfemski brend koji ima orijentalni prizvuk. Svaki od parfema je inspiriran Orijentom i mistikom koju nosi u sebi, pa su tako sastojci jedni od najskupljih na svijetu, od šafrana do popularnog ouda ili agar drveta.
Kolekcija je predstavljena 2015. godine i sadrži 5 mirisa: Aube Rubis, Cuir Sacré, Larmes Du Désert, Lune Féline i Rose Omeyyade.
Esteban
S 30 godina iskustva u stvaranju parfema, francuski brend Esteban spaja mirise s najfinijim sastojcima i pripovijeda osjetilne priče kroz kreacije koje nas oduševljavaju svojim karakterom i zavode svojom ljepotom. Uzbudljivi, kvalitetni, originalni i duboki mirisi njihova su specijalnost. Ukorijenjen u tradicionalnoj parfumeriji i obogaćen suvremenim idejama, Esteban je, u posljednjih nekoliko godina, razvio kolekcije:
Kolekcija Les matieres otkriva najfinije sastojke i to u samom srcu svojih uvodnih mirisa: Ambre, Cedre, Tonka, Cuir i Patchouli.
Les Accords - individualna interpretacija glavnih mirisnih obitelji: Chypre, Floral, Woody i Oriental. Sadrži slijedeće kolekcije: Les Boises (Bois Plume, Bois Velours), Les Orientaux (Ambrorient, Orintalissime, Oriental Spice), Les Floraux (Sonata Flower, Angelic Flower) i Empreiente (Reve Blanc, Belle Au Parfum de Oud).