Ovaj parfem pridružuje se kolekciji 'I Want Choo', koja predstavlja glamurozan stil. Treći miris u seriji, 'I Want Choo Le Parfum', donosi jantarno-cvjetno-drvenaste note, čineći ga idealnim izborom za svaku priliku, naglašavajući energičan duh karakterističan za Jimmy Choo.
Kreacija parfumerki Marie Salamagne i Amandine Clerc-Marie spaja cvjetne i drvenaste note, stvarajući elegantan i ženstven miris. Početne note kruške, gardenije i kupine otvaraju parfem, dok srce odiše jasminom, pačulijem i ambretom. Topli završetak sandalovine, ambre i pralina zaokružuje ovu sofisticiranu kompoziciju.
Miris dolazi u elegantnoj skulpturalnoj bočici, izrađenoj od metalik zlatnog stakla s prepoznatljivim JC monogramom. Detalji poput čepa sa zlatnim Jimmy Choo potpisom dodatno naglašavaju profinjenost dizajna. Bočica je smještena u svjetlucavoj zlatnoj kutiji, koja savršeno upotpunjuje parfem.
U kampanji inspiriranoj dinamičnom londonskom noći, model Rebecca Longendyke i Sacha Quenby utjelovljuju duh Jimmy Choo žene, koja s lakoćom dominira party scenom.
Jimmy Choo je luksuzni brend poznat po glamuru i iznimnoj vještini izrade. Od osnivanja 1996., brend je sinonim za sofisticiran stil i crveni tepih, a nudi kolekcije obuće, torbica, dodataka i mirisa, uz rastuću ponudu za muškarce. Jimmy Choo je dio globalne modne luksuzne grupe Capri Holdings Limited.