- Za A/W20 kolekciju, zaista smo željeli pomicati granice kreativnosti i održive mode, fokusirajući se na otpad. Kao rezultat toga, dijelovi ove kolekcije izrađeni su od zaista nevjerojatnih materijala proizvedenih od otpada. Radeći s ovom vrstom transformacije te biti u mogućnosti razgovarati s našim kupcima o ljepoti, nadamo se da otpad može biti dio budućnosti održive mode - kaže Ann-Sofie Johansson, kreativna savjetnica u H&M-u.
Lice Conscious Exclusive AW20 kampanje je Zinnia Kumar, australska ekologinja, aktivistica i manekenka iz Londona.
Početak su restlovi, rezultat fina elegancija, jer naglasak je na haljine i kreacije savršene za komotne večenje outfite. Sako je mekan i strukiran, haljine lepršave, a siluete vrlo ženstvene.
Vraća se i muški dio Conscious Exclusive – brend predlaže smoking, odijela, košulje i jakne.
Modni dodaci uključuju choker ogrlice, naušnice i kopče za cipele od recikliranih metala i sunčane naočale izrađene od Made of Air materijala, djelomično izrađenog od otpadne biomase.
Cipele se mogu nositi i kao natikače i kao čizme s uklonjivom čarapom od veganske kože, djelomično napravljene od nusproizvoda iz proizvodnje vina.