Alessandro Michelle koji niz godina radi za Gucci, no od kada je Frida Gianinni otišla sa čela brenda on je sjeo u njezinu fotelju, donio je neki dan na milanskom tjednu mode za jesen 2015. potpuno novu priču. Orijentirao se na vintage, zaobišao očiti, snažni glamur, izgleda kao da se grunge ponovno vratio na pistu u punoj snazi, jer ono što je do sada bilo sinonim za luksuz, okreće se u smjeru eklektičnog, eksperimentalnog, nježno romantičnog retro stila koji nudi pregršt dobrih elemenata kombiniranih na moderan način.
Prepuna detalja i modnih dodataka, s beretama i niskim cipelama, s retro bojama poput smeđe, bordo i tamno zelene, s masom čipke, nova je Gucci tema apsolutna promjena. Kao da su išetale sa Wes Andersonovog seta, cure, a ponegdje i dečki koji podsjećaju na cure, u popularnom gender-neutrality stilu, otkrivene su smjernice iz sedamdesetih i šezdesetih, jer novi Gucci šef poznaje arhivu brenda bolje nego vlastiti stan, što je i osobno izjavio.
Nema bukvalnog seksipila, senzualnost je u nama, istaknuo je Michelle. Da bi stvar bila konkretnija, cure gotovo da nemaju šminke, a jedan od bitnih detalja su i štreberske naočale, radi kojih kolekcija poprima onaj simpatičan intelektualni chic moment. Iako sam koristio brojne elemente iz povijesti brenda, ovo je moja, autorska kolekcija, istaknuo je dizajner. Ovo je zapravo jedna od onih promjena kakvu je Raf Simons napravio za Dior, te nakon Galliana potpuno promijenio vizualni identitet brenda - Michelle je reviju smjestio u kulisu koja je podsjećala na podzemnu željeznicu, jedan urbani ambijent koji dodatno naglašava onaj street-style štih u kolekciji. - Današnja moda dešava se na ulici - zaključuje Alessandro Michelle.