50. godišnjica Freixenet Cordon Negro, najpoznatijeg katalonskog pjenušavog vina cava koje je ovom prigodom predstavljeno s novim dizajnom etikete, proslavljena je u zagrebačkom baru Pupitres.
Freixenet Cordon Negro nosi zaštićenu oznaku geografskog podrijetla cava, specifičnu za Kataloniju, te se proizvodi tradicionalnom metodom vrenja u boci poznatom kao „Méthode Traditionnelle”. Ova metoda, koja se koristi i za proizvodnju šampanjaca, osigurava bogate mjehuriće i prepoznatljivu zlatnu boju.
Na proslavi je sudjelovala i Gloria Collelle, menadžerica za Freixenet vina, koja je gostima predstavila bogatu povijest i tradiciju ovog brenda te novu elegantnu etiketu.
„Veliko mi je zadovoljstvo što možemo ovako svečano obilježiti 50. obljetnicu Cordon Negro cave. Nova boca i redizajnirani logo simbol su našeg neprekidnog napretka, ali i podsjetnik na važnost slavljenja života, svaki dan”, izjavila je Collelle.
Freixenet Cordon Negro, poznat po svojoj crnoj matiranoj boci, lansiran je 1974. godine i danas je prisutan u 130 zemalja svijeta. Zahvaljujući viziji Josea Ferrera, ovo vino osmišljeno je kao osvježavajuća i pitka cava koja je već osamdesetih godina postala hit na američkom tržištu. Godine 1983. stekla je titulu najprodavanijeg uvoznog pjenušca u SAD-u, gdje je dobila nadimak „The Black Bottle”.