Eau de Nuit & Eau pour Homme / Armani

    - Eau de Nuit odražava suštinsku eleganciju, podsjećajući na magični trenutak u kojem se sumrak stapa s noći - Giorgio Armani. - Kao novi odraz Armanijeva duha, Eau de Nuit utjelovljuje sve temeljne komponente: jednostavnost dizajna i formulu elegancije i nonšalantnosti. Poput dijaloga između tkanina, glatko staklo postaje površina i tekstura, ukrašeno slovima srebrnog sjaja – objavila je kuća Armani.  

    nuit

    MIRIS:
    Intenzitet bergamota i ružičastog papra, ublažen kardamonom, podsjeća na nježne zrake sunca pri zalasku. Zatim dolazi raskošni akord muškatnog oraščića i puderaste note irisa. U bazi se na kraju ističe topli vrtlog jantara i zrna tonke.

    ZVIJEZDE kampanje su fotograf Francesco Carrozzini i violinist Charlie Siem, koji su ovom prilikom stali pred objektiv slavnog dvojca Inez & Vinoodh. Upravo oni utjelovljuju vrijednosti ispunjenog i samouvjerenog muškarca, kojem svaki dan predstavlja novo putovanje, novi poziv da iskaže svaku dimenziju vlastitog identiteta, vještina i inovativnosti.

    charlieshiemCharlie Siem
    Klasični violinist Charlie Siem rođen je 1986. godine u Londonu. Završio je Guildhall School of Music i Royal College of Music, a violinu je počeo svirati u dobi od tri godine. Prvi je javni nastup imao s Kraljevskim filharmonijskim orkestrom sa samo osam godina. Svirao je za prestižne institucije poput Kraljevskog baleta i Moskovske filharmonije, ali i s najvećim pop zvijezdama poput Lady Gage, The Who i Bryana Adamsa. Izdao je dva albuma i redovito održava koncerte širom svijeta.


    frnFrancesco Carrozzini
    Talijanski fotograf i režiser Francesco Carrozzini rođen je 1982. godine u Milanu. Vrlo je rano kročio u svijet mode, a studirao je kinematografiju u Los Angelesu i filozofiju u Milanu. Redovito surađuje s časopisom L'Uomo Vogue, a radio je i za Vanity Fair, The New Yorker, The New York Times i Rolling Stones, za koje je fotografirao najveća imena iz svijeta mode, filma, glazbe i umjetnosti. Francesco Carrozzini također režira glazbene spotove i kratke filmove.


    homm
    Slična bočica sada krije i miris Eau pour Homme, koji je nastao 1984. godine. - S Eau pour Homme želio sam utkati mirisni potpis u svoje viđenje muževne elegancije: snagu, staloženost i vedrinu – istaknuo je Armani. Nakon gotovo 30 godina, Eau pour Homme još uvijek zadržava svoj snažan, samosvjestan i jedinstven karakter, sada u novom ruhu. Obline su profinjenije, a linije zavojitije. Snažan dizajn pojačan je zlatnim odsjajem parfema. Crni, bakelitni čep okrunjuje novu siluetu.

    - Eau pour Homme je mirisna alegorija, putovanje kroz prostor i vrijeme tijekom kojeg se čarolija i tajne talijanske elegancije pretvaraju u miris. Ovaj je parfem prvenstveno simbol Italije. Buđenje uspomena, niz aluzija, inspiracija i utisaka koji oslikavaju mirisni portret svega što Giorgio Armani voli - objavila je kuća Armani.

    Formula Eau pour Homme ostaje u potpunosti nepromijenjena. Najprije donosi svježu vibraciju citrusa: gorke naranče i mandarine, poput prvog vala obasjanog suncem, oživljenog paprenim notama korijandera. Zatim slijede začinske note muškatnog oraščića i kumina, suptilno obavijene nerolijem. Svježina postaje sve snažnija i raskošnija, da bi je u konačnici ugrijale tople drvenaste arome cedrovine i pačulija, odražavajući nesputan, ali ukrotiv duh.

    CIJENE:
    EDT 50 ml, 470 kn
    EDT 100 ml, 677 kn

    GDJE KUPITI: U odabranim parfumerijama