Naša utjecajna kostimografkinja i modna dizajnerica, Dženisa Pecotić, jučer je priredila pravi performans: povodom otvorenja njezine izložbe u Galeriji Mala na Trgu bana Josipa Jelačića, balerine Dunja Novković i Natalia Horsnell plesale su odjevene u kreacije od organdija s digitalnim motivima arhitektonskih radova Nenada Fabijanića. Spoj mode i arhitekture, putem fluidne i elegantne modne konstrukcije, vidjeli su brojni posjetitelji otvorenja, ali i slučajni prolaznici koje je toplo subotnje sunce izmamilo na zagrebačku špicu.
Izložba u Galeriji Mala na neki je način nastavak na izložbu u Galeriji Maksimilijana Vanke u gradu Korčuli, i to u okviru baroknoga festivala Korkyra 2013. Pošto je tema festivala glazba, njezine su kreacije i maske inspirirane baroknom i renesansnom glazbom. - Maske su odigrale veliku ulogu kroz povijest odijevanja, a posebno su važne bile tijekom razdoblja baroka. Maske su oduvijek nosile poruku, bile i ostale način autorskog izražavanja. Jučerašnju je izložbu otvorio glazbeni kritičar Zlatko Madžar, moderirala ju je poznata voditeljica Danijela Trbović, a koreografiju je osmislila Ljiljana Gvozdenović. Pritom je na gitari nastupio Pedro Ribeiro Rodrigues, glazbenik iz Portugala.Izložba u Galeriji Mala otvorena je do 29. listopada.
Foto: Dorotea Jendrić i Srećko Seljan
Dženisa Pecotić i Nenad Fabijanić u društvu balerina Dunje Novković i Natalie Horsnell
O autorici:
Đenisa Pecotić dizajn tekstila i odjeće diplomirala je na Tehnološkom fakultetu u Zagrebu. Kao autorica i suautorica napravila je kostimografije za niz dramskih, opernih i plesnih predstava u mnogim hrvatskim kazalištima, gostovala u napuljskom kazalištu San Carlo te supotpisala kostimografiju za dva igrana filma. U Hrvatskome narodnom kazalištu u Zagrebu napravila je kostimografije za predstave 'Balade... koje donosi vjetar..'. Wellenkampa, 'Tranquilissimo', 'Cantata 66', 'Donauballett '95', 'Ne hodi po travi... padaju anđeli' Juzbašića – Faviera, potom 'Tramvaj zvan čežnja' Tarbuka – Bogdanića, 'Maestro' Papandopula – Fabrija – Gvozdenović, 'Coppélia na Montmartreu' Delibesa – Vamosa, 'Pjesme ljubavi i smrti' Mahlera – Šparembleka te 'Labuđe jezero' Čajkovskoga i 'Dama s kamelijama' Davisa u koreografiji Dereka Deanea. Surađivala je sa Zagrebačkim plesnim ansamblom i Studijem za suvremeni ples u Zagrebu, te na brojnim predstavama svih HNK u Hrvatskoj: u Splitu, Rijeci, Osijeku i u Varaždinu. Istaknuta je članica ULUPUH-a od 1982., a od 1984. godine Hrvatske zajednice samostalnih umjetnika. Bavi se i modnim dizajnom za što je dobila nekoliko nagrada. Posljednjih trideset godine redovito samostalno izlaže u Hrvatskoj i u inozemnim galerijama i muzejima. Živi i radi u Zagrebu.