Zadatak je stvoriti bočicu koja se odmah prepoznaje na opip, bez gledanja - rečeno je na natječaju 1915. godine kojim je Coca-Cola izazvala američke staklare. Pobjedu je odnijela tvrtka The Root Glass Company of Terre Haute, a ubrzo nakon toga dizajn je patentiran. Ostalo je povijest – do danas je bočica proživjela nekoliko promjena, no baza je ista.
Pregled njihovih kampanja kroz stoljeće otkriva njezina lica, bočica je ipak glavna iako je imidž familijaran i obiteljski, njezin oblik ostao je prepoznatljiv. Pametno i napredno razmišljanje tadašnjih managera dovelo je do toga da je danas, kad je sve oko nas pomno dizajnirano, Coca-Cola bočica i dalje jedan od autentičnih retro oblika, prepoznatljiva u cijelom svijetu. Vintage reklame otkrivaju njezinu odličnu strategiju, uvijek poveznica s uživanjem i obitelji, a često i sa svijetom slavnih.
Povodom godišnjice, danas će profi barmen u Metrou u zagrebačkom Jankomiru posluživati Coca Colu na starinske načine, kao i svako dan do polovice svibnja, u jutarnjim i popodnevnim satima.