Dječak za Acne Woman / komentira Ana Lendvaj

    Ne radi se o kampanji za dječju kolekciju, već onu za odrasle žene - glavni dizajner za švedski brend Acne, Jonny Johansson, izabrao je vlastitog sina kao nositelja kampanje pa sada vidimo 12-godišnjeg Frassea kako se utapa u kaputu i izgleda poput androginog bića u robi koju je ukrao mami. Kakva je to poruka?

    frasse-johansson-in-acne-studios-fw-15-ad-campaign44

    Dizajner Jonny objašnjava svoj potez: - posljednje vrijeme moda je okrenuta prema individualizmu koji se ne bazira na spolu, već na originalnosti, kroju i pritom ne očekuje odobrenje od strane društva niti prati određene ustaljene norme. Kad sam razmišljao o tome tko bi bio najbolji za kampanju odmah sam pomislio na mog sina Frassea koji, uvjeren sam, najbolje utjelovljuje upravo tu novu generaciju - .

    Acne-Studios-Boy-Fall-2015-Campaign01
    Komentar kampanje donosi Ana Lendvaj, vodeća hrvatska modna novinarka: - razočaravajuće je vidjeti da 12-godišnji dječak Frasse Johansson postaje glavno lice kampanje švedske modne kuće Acne. Dijete koje još nije ni u pubertetu predstavlja modnu odjeću za žene. Predstavlja dakle ženu. Marketinški maheri žele nas uvjeriti da je to moguće i da je to prirodno, jer svijet se mijenja, ideal žene sve je bliži bespolnom (čak više ne i androginom) biću. No sve dok se svijet ozbiljno ne buni, i dok nekoga mogu uvjeriti da je to u redu jer moda je igra, neće prestati ta nakaradna igra. Vjerojatno nikad neće prestati. Jer ako povijest i pokaže da je to bila budalaština, uvijek će se rađati nove nebuloze takve vrste koje donose novac i pohvale autorima za inovaciju. Dokaz: fashion model upravo postaje mongoloidna manekenka. Pod izlikom da invalidnima valja dati šansu, dobro se zarađuje, makar jednokratno jer ni ta novost neće biti dugog vijeka. Sve je moguće – tu je fotoshopiranje, make up postaje maska, Kim Kardashian fantastična plavuša, stvarnost nije bitna drugačije nego kao vrt ideja dobra i zla. Poglavito zla - .  

     

    frasse-johansson-in-acne-studios-fw-15-ad-campaign

    Acne-Studios-Boy-Fall-2015-Campaign02